de shets, onder andere springen en moeder en zoon

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 21:48

Leuke Shetjes !
Die eerste foto vink heeeeeel schattig(en dan vind ik ook het veulentje schattig Knipoog .)

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-03 11:05

alleen over dat hoofdstel wil ik nog ff wat kwijt, hij is echt niet te groot hoor Verward tis shetmaat, en hij kan nog kleiner.. maar het lijkt alsof het bit te laag hangt doordat die bakstukken opzijn worden getrokken door de neusriem... we hebben nog 5 hoofdstellen die ook allemaal prima passen en nog groter en kleiner kunnen..... dus ik denk toch echt dat het aan de foto ligt dat het zo lijkt want inderdaad er zijn gewooon shethoofdstellen en zelfs maten minishet dus dat is zeker het probleem niet Tong uitsteken

Paintlinger

Berichten: 12318
Geregistreerd: 07-12-02
Woonplaats: Temidden van het groen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 12:05

ik wil graag ook even wat kwijt over dat gezeur dat ze te " groot" zijn voor de pony...
wat maakt dat nou uit!
Het is veel belangrijker dat je niet te " zwaar" bent.
Zolang jij je pony niet laat struikelen door hem met je benen te tackelen kan het best.
Ik ben zelf 1:78m en ik rij op een grote D NRPS-er.
Het gaat geweldig...

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-03 12:09

ja nouja ik ben het wel gewend hoor... en eerlijk gezegd vind ik het er ook niet uitzien... maar daar trek ik me niks van aan Tong uitsteken en als iemand dat vind.. nouja zeg het gerust hoor.. ik kan het me best voorstellen.. en ik ga ook niet op een kleine shet over de weg rijden want dan krijg je echt gezeur.. maar soms moet je ook aan je pony denken (altijd eigelijk Tong uitsteken ) en dan rijden we gerust lekker buiten Lachen

Paintlinger

Berichten: 12318
Geregistreerd: 07-12-02
Woonplaats: Temidden van het groen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 12:13

groot gelijk....
ik reed vroeger ook een shetlander van een meter...
en ik heb meer dan eens moeten aanhoren waarom ik op een cavia reed...
In mijn dorp zitten heel erg veel campings dus krijg je 's zomers lekker veel gezeur over je heen...op het laatst hoor je het niet eens meer.

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-03 12:16

nee inderdaad... als iemand eens wat zegt rij je rustig door en iedereen kijkt je aan maar dat valt nieteens meer op... heb gister nog een buitenrit gemaakt op Quin... tja je hoort achter je rug om veel reacties maar je rijd gewoon door Tong uitsteken

Paintlinger

Berichten: 12318
Geregistreerd: 07-12-02
Woonplaats: Temidden van het groen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 12:54

moet je ook vooral doen.
Ik heb nu ook weer een shetlander..
Een zwart bont mini shetland hengst van bijna 2...
In mijn klas vinden ze het belachelijk..." wat moet je daar nou mee?"
(ik heb een klas vol paardje trutten van het soort arrogant)
Maar als hij straks oud genoeg is ga ik hem inspannen en we zien wel hoe het gaat...

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 14:31

sjo.. wat meot je daar nou mee is een lompe opmerking je kan van alles vden en idd later mennen ofzo er meej wandelen knuffelen enz. enz.

Maar goed even ontopic het zijn idd leuke foto's en nee het ziet er niet uit maar zolang ze t houd..