ik mis je roosje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
roosjenat

Berichten: 1490
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

ik mis je roosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-13 19:46

in november 2012 verhuisden wij onze pony misty naar een andere stal. daar werd mij een
verzorgshetlander van 17 jaar en 85 cm aangeboden ik heb natuurlijk ja gezegt. in de eerste maanden heb ik lekker geborsteld en in het bos gelopen.daarna heb ik met haar lange lijnen gedaan en dat deed ze super . ook heb ik gelongeerd dat ging wat slechter. ik heb met een vriedin haar ingereden datv ging goed ze bokte veel maar naar een paar weken was dat klaar. ik heb met haar uren in het bos gelopen . en ik was bijna elke dag in het bos te vinden met der. tot we een weiland aangeboden krgen intussen hadden we ene nieuwe pony erbij . we kochten het weiland we vertelden het aan de eigenaar van roosje .ik dacht hij vindt het vast leuk dat ik roosje nog wel wil verzorgen maar nee hoor . ik mocht haar niet meer verzorgen. ik had nog 3 dagen om afscheidt te nemen . die vrijdag waren me zus en haar vriedin de andere 2 ponys naar het nieuwe weiland brengen. ik en mijn vriedin wouden nog naar roosje om afscheid te nemen . dat was de laatste keer dat ik haar geknuffeld heb. die zelfde avond heb ik wel als troost een andere shet gekregen genaamd lady .

roosje : november 2012 t/m 31 mei 2013 ik mis je .

nog wat fotos van roosje :

Afbeelding

Set_Elkol
Berichten: 14849
Geregistreerd: 06-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 13:22

volgens mij heeft deze pony dwerggroei.. heb je meer foto's? Ze heeft erg korte beentjes en een soort waterhoofd lijkt het. Daar kan je beter niet op rijden.

wel heel vervelend dat je afscheid hebt moeten nemen.