Ik zal ze aan jullie voorstellen

Nelson, mijn poppetje, grote baas van de kudde, 8-jarige macho-met-klein-hartje hengst

Femur, goofy sportpony. Is overal goed in maar doet lekker zn eigen ding en laat zich niets wijsmaken. 6-jarige ruin.

Blaze, pitbull in barbieverpakking, geweldige zachte sul oppas voor jonge dieren maar gaat geen confrontaties uit de weg. 6-jarige hengst

Wolly, draakje, speelse jonge pony, sloper eerste klas en blinde vink

Macho, letterlijke Macho, aansteller, wil Nels nog wel eens uitdagen maar Nels heeft geen zin in hem, 4-jarige hengst.

Spookje, wit monstertje, brave kinderpoon maar kan ook als een gek door de wei vliegen, 4-jarige ruin.

Een hele diverse groep qua karakters maar ze staan lekker samen, spelen samen, eten samen. Heel rustig stabiel groepje.

Wol en Blaze zijn maatjes voor het leven. Blaze heeft hem geadopteerd als klein veulentje en Wol kan nog altijd alles bij hem flikken.

Maar Wol is niet heel erg kieskeurig in met wie hij speelt, ze komen allemaal aan de beurt

Met Spook

Met Macho

Met Feem

Lekker genieten zonder deken

Alles ging goed en rustig. Ik had mijn camera opgeborgen en ben verder gegaan in de paddock. Soms renden ze wat rond maar ze stonden rustig. Tot er een auto voor het land stopte, raampje open, steeds achteruit rijden. We snapten er niets van

maar denk maar niet dat dat hem kapot krijgt