Amha mini merrieveulen:
SKS Deserts First Sage Kaylee

Ik werd verliefd op moeder JTR Spotted Horses Painted Desert ,die wij drachtig gekocht hebben....

zij was gedekt door de vader van Kaylee.de hengst en het opgewonden standje HCM Bucks Em Pac

en 15 november 2007 kwam deze hittepetit ter wereld,1 maand eerder dan verwacht...
het was liefde op t eerste gezicht

en ineens stopte ze met ademen,daar lag ze buiten bewustzijn,we hebben alles gedaan wat konden,reanimeren,maar ze kwam niet bij,tot ik ineens herinnerde koud water,dus plons over haar hoofd en in oren en ze begon weer met grote uithaal te ademen....wat ben ik nog steeds dankbaar

en binnen paar uur wist ze al wat klimmen was,en nu nog,vandaar haar bijnaam klipgeit..

en nu nog is ze voor geen geldbedrag te koop,ze is mijn onvoorwaardelijke maatje,mijn soulmate,mijn vriendinnetje,Niet makkelijk, en alleen gericht op mij,komt altijd onvoorwaardelijk als ik haar roep, denkt dat ze hond,klipgeit,lama etc is maar kortom,ze is mijn grote LIEFDE in hoofdletters.......en helpt mij door de meeste dieptepunten heen.Zo'n paardje die onvoorwaardelijk is gun ik iedereen.
Zoals ZIj is er maar 1 je leven daarom hier een overzicht van de 6 jaar van Kaylee en het liedje erbij dat zegt genoeg denk ik.
Ymor duizend maal dank dat je dit vandaag nog in elkaar hebt geflanst,super

En Rene3235 mijn lieve mannetje bedankt dat ik haar ooit kado kreeg van je,ze is echt 100% helemaal van mij

Iedereen veel kijkplezier!

Kaylee 6 jaar met liedje Marco Borsato: Zij.....