Alweer bijna 7 jaar geleden kocht ik van een handelaar in de buurt een Schwarzwälder Fuchs jaarling. Helemaal niet het soort paard waar ik naar op zoek was, maar toen ik hem zag was ik toch verkocht.
Storm kwam in de herfst naar ons toe, ik deed grondwerk met hem en wandelde heel wat af. Toen hij 3 werd reed ik hem in (het was opstappen en wegrijden) en hij heeft mij, mijn familie en een heleboel paardengekke kinderen heel veel plezier bezorgd! Toen hij 5 was kon ik niet meer verder met de paarden en besloot ik mijn 2 paarden te verkopen.
Heel cliché, maar je weet pas wat je mist als het er niet meer is...
Ik hoorde gelukkig regelmatig hoe het met hem ging en gelukkig was hij daar goed op zijn plek. Tot ik na een jaar merkte dat hij steeds minder goed in zijn vel zat, hij was soms erg vervelend en niet te rijden. Zo kende ik hem niet, dus ik maakte me toch vaak zorgen om hem.
In januari van dit jaar hoorde ik dat hij hier op Bokt te koop stond. De maand ervoor had ik net weer een pony gekocht omdat ik gelukkig weer de middelen had om zelf paarden te houden. De mogelijkheid om Storm terug te kopen had ik dus niet....ik heb de nacht erna geen oog dichtgedaan en kon alleen maar huilen...
Toen ik me de volgende dag er maar probeerde bij neer te leggen kwamen mijn vader en verloofde met het voorstel dat zij samen Storm terug zouden kopen, op voorwaarde dat hij niet meer weg zou gaan. Daar moest ik natuurlijk wel ja op zeggen en de zondag erop zijn we hem op gaan halen.
Omdat ik zo blij en eigenlijk ook heel dankbaar ben dat hij nu weer 'thuis' is, heb ik afgelopen zomer met Storm wat afgereisd om mooie plaatjes van hem te laten maken. Het zijn er een heleboel maar ik heb de mooiste weten te verzamelen en die wil ik graag met jullie delen.
Bij deze wil ik de fotografen nog eens bedanken voor het maken van de mooie foto's! Ik ben er nog steeds heel blij mee.
In juli zijn we eerst naar de Soesterduinen gegaan, Storm was door Priscilla Groart Fotografie uitgekozen om model te staan.
1.

2.

3.

Iets later zijn we naar de Veluwe gegaan voor een fotomeeting met paarden met lange manen!
4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11. Samen met ons Minipaardje Simba

12.

Bedankt voor het lezen, hopelijk hebben jullie ook van de foto's genoten!