Kynai, mijn sterke bonte hengst veulentje van 6 maand oud.
Gossie wat een arm ding.
Hij moest weg omdat hij geen papieren had, nou dan mag hij bij ons, want buiten het feit dat ik een een bonte pony erg leuk vind, hij érg leuk is afgetekend is er nog het feit dat "papieren" me niets zeggen.
Zo doende werd ik helemaal verliefd op hem.
We hebben hem Kynai genoemd wat "sterke beer" betekend.
En omdat Woezel altijd alleen stond hebben we het een tijdje overwogen maar nu toch eentje bij gezet.
Hier de foto's (gsm kwaliteit)
"hallo ik ben Kynai (blijkbaar) en op de achtergrond staat mijn nieuwe grote broer die nogal dominant moet doen"

" Ik ben wel nog redelijk bang, omdat ik niet veel menselijk contact heb gehad omwille van geen papieren en de andere wel, maar ik durf wel al op mijn gemak wat te grazen in de buurt van grote broer want hij is soms toch wel lief naar mij, tot ik naar mijn nieuw baasje ga, dan wil hij mij daar weg".

" Grote broer en ik zijn toch wel heel verschillend van elkaar. Ik ben bont en hij is vos, ik ben maar een paar cm en broer al een 113cm, ik wordt nooit zo groot al hij maar toch groot genoeg om samen te ravotten en misschien binnen 3 jaar ook een koetsje te trekken"

" morgen krijg ik van baasje een "gepast" nieuw halster .. een paarse met troublemaker op.. omdat ik me niet graag laat pakken.
Maar toen het baasje me een soort witte pasta in mijn mondje deed, voor mijn buikje wormvrij te maken blijkbaar, kreeg ik lekkere veulenbrokje die ik dan ook
(ERG LANGZAAM) helemaal opgegeten heb. Ik vond ze super lekker

Ik ga jullie nu laten want het is bedtijd, maar ik zie jullie vast weer terug!
daaaaag
x
veel plezier maar gaat vast lukken!