Wauw, hoe kan het leven toch raar lopen...........
Ik ben zo ontzettend gelukkig

Ik wil het van de daken gillen en aan iedereen vertellen.

Iets wat ik had gedacht dat nooit werkelijkheid zou gaan worden is het dan toch geworden.

Precies twee jaar geleden en 4 maanden moest ik mijn allerliefste Flash in laten slapen.

Zij kon niet meer en zo moest ik deze moeilijke beslissing nemen............
Twee jaar lang heb ik elke nacht in bed gehuild om mijn mooie meisje.
Twee jaar lang kon ik niet slapen voordat ik eerst mezelf in slaap huilde om het vreselijke gemis van mijn allermooiste meisje.........................
Ik wilde niets van pàarden weten....
Een vriend van mij bood zijn zelfgefokte veulen aan me aan, maar nee ik wilde niet en ik kon dit niet aannemen.....
Een andere vriend werd boos omdat ik zo huilde en wilde mij een plezier doen dat ik op zijn hengst mocht komen rijden.
Het was grandioos en ik heb genoten die dag maar ik moest me groot houden want hij had me verboden om te huilen op zijn terrein.
Galliano was fantastisch en heel misschien zou ik wel kunnnen wennen aan dit paard.
Dat is nu twee jaar geleden maar de eigenaar wilde hem alleen maar inruilen voor een Fries, moet eerlijk zeggen dat hij een goede smaak heeft wat paarden aangaat hahaha

Affijn de jaren gaan voorboij we hebben een behoorlijke verandering achter de rug, zowel qua werk, als leefomgeving.
We zijn naar Benidorm verhuist dit was geen makkelijke stap maar zeer noodzakeliik.
In februari vonden we ons droomhuis en nu 3 september 2013 hebben we onze twee schitterende merries aangeschaft.

Ilustrada L
Een PRE van 12 jaar.
Voor de liefhebbers haar stamboek: http://www.lgancce.com/lgpreancce/asp-p ... PQp4a1Eqw=
Haar roepnaam gaat Iru zijn, dit betekent drie op zijn baskisch.

Ilustrada de eerste keer dat we haar zagen.
Mijn man is Baskisch en we vinden baskische namen leuk voor onze dieren.

Iru is bevallen van haar prachtige dochter op 25/8/2013.

Wij hebben haar Bikain genoemd.
Bikain ook baskisch betekent ongelooflijk goed.

Uiteraard gaat ze in het stamboek verder als Ilustrada LII

Bikain de eerste foto die we gemaakt hebben op 20/9/2013
Vanaf 1 oktober 2013 staan ze bij ons aan huis en ik ben zo ongelooflijk gelukkig.

Ik ben de hele dag aan het kijken naar mijn twee schatkistjes die ik beneden heb staan.
En dat geeft me zo´n warm gevoel van binen.
(Ik weet zeker dat ik op het momento één van de gelukkigste mens is wat op deze aardbodem rondloopt.)
Waar ik elk moment van de dag naartoe kan lopen en vanuit bijna elk raam in mijn huis ze kan bekijken.

Na twee dagen begon Iru al te hinneken, ik weet dat ik met haar een leuke tijd tegemoed zal gaan.

Nu zijn we ze eerst nog aan het laten wennen en de wei langzaam aan paardvriendelijk aan het maken maken.
Maar vanaf eind volgende week gaan we aan de slag met Iru.
Spannend!!!
Bikain gaat lekker ze laat zich al overal aanraken en is een vrolijk veulen.

Een vervanging van Flash gaan ze niet worden maar we gaan zeker met deze twee een hele leuke en gezellige tijd tegemoed.
En de tijd die we hebben genomen om Flash te laten rusten is zeker goed en noodzakelijk geweest.
Terwijl ik dit nu schrijf hoor ik Bikain door de wei galloperen.
Zo geweldig en zo mooi.
Ik ben zo gelukkig en gelukkig is mijn man ernesto dat ook.

Elke avond is hij beneden te vinden bij de paardjes, samen met onze hond Dalton.
Ben nieuwsgierig wat voor onderonsjes ze hebben hahaha.

Maar zo ontzettend blij dat hij ook gelukkig is met onze twee prachtige dames die onze wei opvullen als diamantjes in een gouden ring

Oke genoeg gekletst hier de foto´s van mijn twee nieuwe prachtige merries

Nog bij de vorige eigenaar.

En thuis,

Al vrienden gemaakt met Txomi ons varkentje en Pepa de kip.

Bikain strekt de beentjes.

Is ze niet prachtig????

Maar Iru mag er ook zeker zijn.
Ze is een geweldige moeder en super braaf.
Heb zin om met haar aan de slag te gaan.

Ik hoop dat deze twee schatten net zo in de smaak zullen vallen als mijn vorige kanjer Flash zodat ik veel topicjes kan gaan openen

Ik ben iig ontzettend verliefd op mijn twee mooie merries en super gelukkig met ze.