Elk jaar is het weer spannend, maar dit jaar nog eens extra omdat we voor het eerst met nakomelingen van onze paarden naar de keuring gingen! Namelijk met 2 dochters van onze dekhengst Cantaor WH; Bomba VII (Cantaor WH x Jerezana Maynou) ons eigen fokproduct en tevens hadden we Aranka bij ons, nog een dochter van Cantaor WH, gefokt bij een andere fokker met Cantaor en later door ons aangekocht.
Verder namen we Cantaor zelf ook nog mee en onze 5 jarige merrie Galina.
We begonnen vrijdag bij aankomst helaas met een flinke domper toen Cantaor linksachter onregelmatig van de trailer kwam na de lang reis en ik niet met hem kon deelnemen. Ik baalde echt verschrikkelijk!
Zijn dochters hebben zijn naam echter hoog gehouden. Zaterdag ware nzij aan de beurt en kreeg Aranka brons + beste beweger Sectie 3 en Bomba zilver Sectie 3!
Het feest was echter nog niet over, zondag kwam daar nog zilver bij voor Galina in Sectie 9 met echt zeer hoge exterieurpunten.
Onwijs trots zijn we op onze dames! En daarom wilde ik hier graag wat foto's van ze plaatsen
Aantal zijn van een prof, een aantal gewoon van mensen langs de kant, dus van mindere kwaliteit, maar die laten ook wel leuk de sfeer zien.
Eerst de twee 2 jarige merries.
Aranka;

Bomba

Bomba (links) zilver en Aranka (rechts) beste beweger sectie 3
! Galina en ik wachten in de rij...deze vind ik zo mooi!

Nogmaals in de rij.. wachten duurt lang....

En nog langer.. :lol:

Actie!

Zilver!! Met 2 heel trotse baasjes!
[/