Naarmate de dag dichterbij kwam werden de deelnemers minder en minder waardoor er van de 16 er maar in totaal 5 over bleven. Van deze 5 gingen de 3 dames waaronder Mercedes met haar Black Pearl met Saskia en Eline op pad. Gengis Khan ging met mij, Dyana en Najata met haar paard Talina al wandelend de 1ste 2 km met de groep mee. Uit eindelijk hebben we de groep laten gaan en zijn wij onze ding gaan doen met Talina en Genghis Khan. In het begin was Genghis hier niet al te blij me en heeft zijn stem laten gelden over het Renesse strand. Resultaat: Tich toeschouwers die het geweldig vonden dat er een paar gekken waren die ipv met hun hond met hun paard gingen wandelen op het strand van Renesse.
Het begin was ff moeilijk voor onze Genghis en het zeewater moest een grondige inspectie ondergaan.

Uiteindelijk was het water en de temperatuur goed gekeurd en liep hij een beetje aarzelend met mij het water in.

Na een paar stappen was de ängst"of twijfel weg en hebben we diverse actie foto's kunnen maken van Genghis in de zee en op het strand. De eigenlijke fotoreportage is meer dan 300 foto's maar die zal ik maar niet plaatsen

Hier enkele foto's van Mercedes op Black Pearl en onze andere 2 amazone's

Bij deze wil ik Saskia en Eline nogmaals bedanken voor het mee helpen en creëren van deze mooie dag. Voor mensen aan de kust misschien iets heel normaal om over het strand te rijden, maar voor ons "bergbewoners" super speciaal..