al snel bleek dat Gillian geselecteerd was als 1 van de 10 paarden die naar Hulshorst mocht af reisen om op de foto gezet te worden.
onze eerste meeting was een feit.
op zondag ochtend 21 Juli snel nog even gil zijn voetjes, manen en staart gewassen en uitgeplozen, het tuig schoongemaakt, mezelf schoongemaakt en toen op weg naar Hulshorst.
daar aangekomen nog snel een borstel met glansspray over gil zijn lijfje heen, mezelf omgekleed en klaar was kees.
ik heb nog niet alle foto's binnen, maar al wel genoeg foto's om moeite te krijgen met kiezen.
Sorry fotograven van wie ik in dit topic geen foto heb geplaatst, ik maak volgende week gewoon een nieuw topic aan

genoeg gepraat, kijk en geniet van mijn prachtige allerknapste paard, op wie ik elke dag weer opnieuw verliefd wordt als ik naar hem kijk

eerst even een sfeer plaatje:

Zijn onwijs knappe hoofdje

Knappe pony

arrogante pony:

wij samen:

Leuk detail van deze foto, alleen mijn rok is in kleur, erg gaaf gedaan

wij saampjes

Blij paard

Vrouwtje, waarom maakte die gekke mevrouw met dat rare klikding van die rare geluidjes??

Zandmondje

Springen!!

en dan de speciale foto's:
ik had een paar ideetje voor foto's die ik graag wilde hebben.
ik wilde graag een foto van mij en mijn vriend (deze komt op canvas):

een foto van Gil en mijn vader, dit omdat mijn vader altijd met mij mee naar concoursen gaat, met mij mee naar de les gaat en omdat gil eigenlijk... van hem is

en na al die verzoekjes, wilde mijn broertje... die normaal alleen mee op concours gaat omdat het moet, mee naar de les gaat omdat hij met de trailer rijden leuk vind... en verder helemaal niks met Gil heeft...
ook nog even met Gil op de foto

Bedankt voor het kijken!!