AV's Umoyax en Nashwa in black door Jenkinsstyle

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

amyz

AV's Umoyax en Nashwa in black door Jenkinsstyle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-13 14:27

Alweer even geleden had ik foto's nodig voor op banners voor mn store.. En wat is er nu mooier dan blackfoto's voor op zo'n banner? :D

Dus huisfotografe Mirjam ingeschakeld, haar bedolven onder een berg voorbeelden van wat ik zocht qua stijl (want ik zou ik niet zijn als ik de controlfreak niet uit zou hangen :') ) en een datum ingepland.

Helaas bleek het -zoals het hele voorjaar- prutweer. What to do... Toch maar een poging wagen.

Paspoortje:
AF Umoyax
AF Umoyo (pref) x AF Max Maya (1e premie/ster) v Aparan (elite)
2 jaar oude hengst

Om te testen of het zou lukken onder de grijze wolken Umoyax maar even van stal getrokken en een paar testfoto's geschoten....met deze als resultaat:
Afbeelding
Ik vind m práchtig! Hij staat er zó op zoals hij is!! Nog een draadje hooi in zn voorpluk, open en zachte blik....dit is hoe ik mijn paard ken.

Het licht was geen probleem en dus in de make-up en spray gezet en Umoyax een tijdje blootgesteld aan zijn favoriete hobby (naast eten...): poseren! :D Vindt ie prachtig _O- Ik heb hele verzamelingen foto's inmiddels en pik zijn ''blikken'' er zo uit. De gevoelige blik, de staar in de verte-blik, de alerte blik...hij poseert gewoon echt :=

Alert:
Afbeelding

Zacht:
Afbeelding

Gevoelig:
Afbeelding

Sexy <<)
Afbeelding
https://lh4.googleusercontent.com/-iZ6G ... ktLogo.jpg

Mijn knappe vriend <3

Uiteraard moest ook mijn mooie meid eraan geloven :D

Promises Nashwa
Entebbe CA x Flaxmans Wardah v Niyashin
3 jaar oude (geprimeerde) merrie

Nas vindt dat poseren allemaal maar vervelend.. Het duurt namelijk lang, en stilstaan is niet haar sterkste punt :+ Maar goed, een beetje begrip moet je daar ook voor hebben natuurlijk.....immers is Nas de ster van de show en waarom zou die stil moeten staan? :D In de showring voelt ze zich als een vis in het water. In de zee ook overigens := Als ze maar wat kan doen én in de spotlight kan staan.
Desalniettemin leert ze langzaam maar zeker toch poseren en begint dat modellenleven toch ook wel een klein beetje charme te krijgen voor haar.

Afbeelding
Precíes wat ik zocht.....ze staat er zó mooi op!!! :D

Afbeelding
En die is vervolgens maar op mn spandoek gekomen, vond m ontzettend gaaf, heeft iets aparts :D

Afbeelding
En ook deze vind ik weer fenomenaal....

Mirjam _/-\o_ weer voor de foto's.

En uiteraard; het resultaat!
Afbeelding

Set_Elkol

Re: AV's Umoyax en Nashwa in black door Jenkinsstyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 14:29

fantastische paarden en mooie blackfoto's zeg! ik vind de banners ook erg geslaagd :j mooi showtuig heb je ook, gelijk foto's met goede reclame!

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 14:30

Die eerste is inderdaad te gek! Heerlijk om een mooie foto te zien van een paard waarbij die niet super gestyled en geposeerd is. En de andere foto's mogen er ook wezen, die op de banner komt echt tot zijn recht zo!

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-13 14:40

Bedankt! :D
Tot mijn spijt is alleen Umoyax zn hoofd te groot geworden voor zn halster -O- Heb inmiddels wel een heel mooi hengstenhalster voor hem maar vond deze zo gaaf staan...

Hihi geposeerd issie dus wel, maar dat is een soort tweede natuur van Umoyax :') Maar ik vind het ook juist schitterend om het naturel :j Het is volledig zoals hij is, eerlijk en puur :)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 14:42

volwassen mannen krijgen volwassen hoofden :))

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-13 14:57

En dan ook nog Russische volwassen hoofden.....en daarbij is álles aan hem groot, dus ook zn hoofd :') Gelukkig alles wel mooi in verhouding :D

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 16:41

Mooi Amy <3
Je toppers staan er knap op!!

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 17:39

Moooie foto's Amy! En op die banners komen ze helemaal tot hun recht zeg :j

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 18:37

Erg mooi met zo'n zwarte achtergrond...

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 19:56

oh echt super mooie fotos, zou ook zo graag een mooie black foto van asal willen hebben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 20:21

Prachtige foto's <3
Vindt de banners prachtig vooral heel orgineel jullie eigen parels <3 *\o/*

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-13 23:47

Bedankt! :D

De zwarte achtergrond leek me idd voor de banners sowieso het beste, maar daarnaast vind ik dat ook gewoon prachtig :D

<3 ze horen natuurlijk ook gewoon een beetje bij de store haha. Het logo heb ik ook gemaakt op basis van een foto van Nas :P

De fotografe is hier te vinden onder de naam jenkins overigens voor de geïnteresseerden :D Ze maakt alle foto's voor de store en zijn altijd mooi, en bijna altijd zitten er ook echt een paar van die waanzinnig bijzondere foto's tussen... :)

Paroeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 10:01

Mooie foto's Amy! De banners waren me nog niet opgevallen op de show, maar zien er echt heel mooi uit. Prachtig zo met dat zwart :)