9 juli was er een stamboekopname voor het NAS in Lunteren. Het was niet zozeer de bedoeling dat we hierheen zouden gaan met Fleur, maar alleen met 3 van de andere merries. Maar 2 weken voor de keuring hebben we toch besloten om wat redenen om het toch te doen.

Ze heeft het nog best goed gedaan (boven onze verwachtingen in ieder geval
) ondanks haar veels te dikke buik en voor degene die Fleur kennen klinkt het vast niet onbekend, haar weinig-zin-hebben-om-te-lopen momentjes.Ik schaam me haast voor de eerste 2 foto's. Hier had ze haar veulen nog geen week en de week erna moest ze naar de keuring, met deze enorme buik. Dat alles eraf trainen ging natuurlijk never nooit meer lukken, maar gelukkig hebben we er toch een páár vetjes afgekregen.
01.

http://imageshack.us/photo/my-images/825/lb8u.jpg/
02.

Nadat deze foto's zijn gemaakt zijn we toch nog even met haar aan de gang gegaan. Helaas konden we niet hard met haar trainen omdat ze zolang stil gestaan had, maar een rondje fietsen elke dag en 's nachts op stal i.p.v. op de overvolle weide heeft toch een beetje goed gedaan.

Een dag voor de stamboekopname heb ik haar mee naar huis genomen om te wassen. Dit was voor haar ook de eerste keer, maar dat was niet te merken. Het is een enorme waterrat. Zwemmen is ook haar favo bezigheid!

03. Mini

04.

05.

06. Help, m'n kind vliegt er weer eens vandoor momentje. Haar veulen heeft zo ongeveer elke voortuin in de straat gezien

07. Klaar voor vertrek richting de wei.

08. Weer helemaal opgedroogd

09. Aangekomen op de stamboekopname. De wasbeurt had wel voor wat pluizig haar gezorgd. Arme pony, op zo'n dag een bad-hair day

http://imageshack.us/photo/my-images/17/x1o7.jpg/
10. Veterinair gekeurd worden. Hiervoor is ze opgemeten, 75 cm!!

11. Voor diezelfde keuring even een rondje lopen, wat weer even de nodige stress opleverde omdat zoonlief een pleegmam had gevonden

12.

13. Rondje lopen

14. Drafje

15. Vermoeiend hoor, zo'n dag!

16. Ingeladen in de trailer, helaas niet die van onszelf, maar om naar de hengst te gaan. Afscheidskusje dus, tot over een paar weken!

erg leuk!!