Sinds 7-7-2013 ben ik de trotse eigenaresse van Luna!!
Paspoortje:
Luna Fransisca
3 jaar
1.51 m hoog
Afstamming onbekend (wordt nagevraagd)
9 weken geleden kreeg ik een nare knieblessure waardoor mijn droom.... naar Nieuw Zeeland gaan in duigen viel! Dit was een hele harde klap voor me omdat dit echt zo niets voor mij was om dit te gaan doen!! Helaas bleek het niet haalbaar om op tijd hersteld te zijn (het begint nu langzaamaan de goede kant op te gaan) Ik ging nadenken over dromen..... sommige mensen sparen hun hele leven, vallen dr dood bij neer en wat doe je dan met al dat geld??? Ik dacht, kan ik, wil ik het...... JA......
DROMEN DURVEN DOEN
1,5 week later stond Luna op de stoep

7-7-2013, de dag dat we haar gingen halen, nog nooit op de trailer gestaan en zooo braaf!!!

8-7-2013 Lekker gewassen en ja, als je een eigen paard hebt moet er ook EINDELIJK je oranje setje komen

8-7-2013

8-7-2013, helemaal

13-7-2013, gezellig met z'n 2-en op de foto

3-8-2013 inmiddels verhuist naar een nieuwe stal (wegens omstandigheden) nu staat ze lekker 7-8 minuten van mn huis!! Dat moet je toch hebben!!
Het feit dat we fotos hebben gemaakt met I Love les mills is omdat ik mee deed met een foto wedstrijd, 2 passions become 1

3-8-2013 mn nieuwe hoofdstel, gister gekocht van een interne facebook groep!! Maar € 20,- bijna niet gebruikt, KOOPJE

3-8-2013, lelijke foto qua belichting, maar wat GLIMT ze hier!!

3-8-2013 Het paardengeluidje was nog steeds interessant haha

3-8-2013 Wat ben ik TROTS op mijn meisje!!

3-8-2013 hahaha, HOEZO BRAAF??? (ik sta er naast op een ton

Dit was mijn meisje!!!
Een reactie zou leuk zijn