Van links naar rechts: Fenne, Kirsten, Linde, Laura, Marjolein
1.
Vandaag was de shethouders meeting georganiseerd. Waar het eerst groots in Ommen leek te worden is het klein in Nieuwleusen geworden. Ommen ging niet door, te weinig plek en ik heb hier thuis pony's en een grote kar dus hier konden er altijd meer komen dan in Ommen!
Vanmorgen was het zover, ik alles gereed maken en de dames ophalen bij de bushalte. De sfeer zat er meteen in, heerlijk!

We hebben Fellow en Natanalientje opgetuigd en zijn op weg gegaan! (dit is met 2 enkelspantuigen, dus idd het is allemaal wat anders maar het is erg praktisch en veilig allemaal. Hier hoeft absoluut geen commentaar op gegeven te worden. Pony's lopen zelden in tweespan en zelden voor deze kar) (Kirsten die ik als groom had gepromoveerd maakt de foto, er zat dus zéker iemand naast me die hielp bij oversteken en kon ingrijpen als het nodig was)
2.
Toen we bij het water aankwamen hebben we de pony's uitgespannen en zijn we lekker gaan zwemmen met ze! Heerlijk om de kracht van zo'n pony te voelen die je meetrekt door het water, terwijl je erboven hangt!
3.
4.
5.
Dit gebeurt er als pony ineens heeeel graag naar het gras wil

6.
Lol maken

7.
8.
9.
10.
11.
Heerlijk baantjes trekken met ponylief haha
12.
Steigeren op commando
13.
Nog even een groepsfoto maken en dan weer terug naar huis!
14.
Nog even een groepsfoto met Lola, gemaakt door baasje dus die staat er niet op haha

15.
Er zijn uiteraard meer Lola-foto's gemaakt maar daar komt nog een apart topic van, dit was deel 1 van de meeting!

Het was súper gezellig, echt geweldig!