Een pony die veelte dik was, ernstige zomereczeem had, weinig leven in zat en niks van mensen moest hebben. Toch zag ik wat in je en ben ik dag in dag uit met je bezig gegaan.
We trainden voor dressuur, reden veel buiten, sprongen en waren vooral veel bezig met opvoeding.
Dankzij een geweldige instructrice, hele goede eczeemdekens, veel aandacht en liefde en bezoekjes aan de osteopaat is het een hele andere pony geworden!

Ze is heel veel afgevallen en zit daardoor veel beter in haar vel.
We zijn samen L2-startgerechtigd tussen de paarden en springen 1.10 onder het zadel.
Van ongeinteresseerde futloze pony naar een pony die zonder halster overal met me mee komt en het soms zowaar goed vind om te knuffelen!
Dankzij goede eczeemdekens heeft ze zowaar een lange bos manen en lange voorpluk, terwijl dat vroeger tot bloedens toe kaal geschuurd was

Ik kan niet meer dan trots zijn op haar en wat we samen bereikt hebben

Mensen die haar van vroeger kennen herkennen haar niet weer terug.
Sinds afgelopen winter rij ik nu Floor's dochter en aangezien ik geen tijd heb om 2 paarden te rijden,
is Floor nu voor mijn zusje. Zij kan nog 5 jaar lang tussen de pony's knallen met Floor!
Vorige week ben ik met een vriendin, haar haflinger en Floor op vakantie geweest, nog een laatste keer genieten van mijn meisje!

Natuurlijk zie ik haar nog elke dag, maar het rijden van Floor is nu klaar.
Op onze vakantie hebben wij een fotoshoot geboekt bij Rianne van Rikifotografie, voor mij was dit een beetje een 'afscheidsshoot', de laatste keer met haar samen.
Ik kan alleen maar glunderen als ik de foto's zie, onder het lelijke eendje is een prachtige zwaan vandaan gekomen!

Ik zou zeggen, kijk en geniet!
Het hoopje ellende toen ik voor het eerst op haar zat:

Maar dan de fotoshoot met de prachtige zwaan

1.

2.

3.

4.

5.

6. Wat is ze veranderd he

7. Wij samen

8.

9.

10. Deze foto vind ik zo stoer!

11.

12.

13. Poging tot dressuur, maar ze had er weinig zin in

14. Vol gas, wat ze het liefste doet!

En oja, ik mag ook nog foto's afdrukken. Welke vinden jullie het mooist?