Maar voordat mijn vriend er was, was er al mijn grote paardenliefde: Fjordenmerrie Megan.
Op mijn zestiende heb ik haar, van mijn eigen gespaarde geld, gekocht. Ik was zo naïef als je een Penny van 16 verwacht en vaak slingerde ik kreten als 'ik maak worst van je' en 'vanavond sta je aan een boom' naar haar hoofd.
Maar we hadden ook veel goede momenten en door de jaren heen heb ik van haar geleerd hoe ik een verantwoorde paardenvrouw moet zijn. Na veertien jaar lief en leed zijn wij, Megan 23 en ik 29, een supersterk team en kunnen we alles aan.
Toen mijn vriend mijn verloofde werd was mijn eerste gedachte: Megan gaat erbij zijn.
De dag kwam, en het was fantastisch. Hier een beeld van hoe Megan mij heeft getrokken, gesteund en als vijfde getuige aanwezig is geweest bij (ja het cliché is waar) de mooiste dag van mijn leven.
Megan is gebracht door mijn vriendin, hier zie ik haar voor het eerst

Niet de meest charmante hoek

Ik had gevraagd of ze haar nog onbetuigd wilden laten, maar dat was verkeerd begrepen. Dan maar met tuig en al

Oortjes naar voren, knollie!

Artistiek moment van de fotograaf

Aankomst op de locatie, lekker stoer zelf mennend op de bok!

Elegant afstappen

Beeld met koets, een prachtige antieke marathonwagen

Tijdens de ceremonie

Ik voelde haar aanwezigheid, vertrouwd achter me

De vijfde getuige

Totaalplaatje

Dank je wel Megan! Dank je wel dat je al veertien jaar bij me bent, mij mijn lessen leert, nooit oordeelt en er altijd voor me bent.
Prachtige foto's, en gefeliciteerd met je huwelijk!
proficiat!