Ik heb de eigenaar van de stal er even naar laten kijken en die adviseerde me toch om de veearts te bellen vooral omdat hij echt heel hard achter uit ging. Hij kon er totaal niet meer op staan..

Raakte ik een keer niet in paniek haha moest de veearts toch komen. Hij was er gelukkig al binnen een half uurtje hij zei: 'Je hebt geluk gehad en zijn geen pezen door en er is niks geraakt of ernstig beschadigd'. Nou wat was ik blij. Maar dat betekende helaas wel boxrust voor mijn paardje en ik moest er een zalfje opsmeren 3x daags. Nou woon ik niet naast mijn pensionstal maar aangezien ik vakantie heb was dat geen probleem. Nu heb ik er een nieuwe sport bij fietsen. Ik fiets nu dagelijks 30 km om mijn paardje te verzorgen en dat heb ik er graag voor over. Ook zijn er lieve mensen op stal die hem even willen verzorgen als ik niet kan dus daar ben ik suer blij mee!
En ja wat moet je dan als je paard boxrust heeft.. Gewoon foto's maken haha. Hij mag wel even stappen 3x daags maar niet al te ver dus loop ik een stukje over de weg en dan weer terug. Helaas is dit erg weinig voor mijn paardje omdat ik hem normaal 4 tot 5 keer per week beweging geef. Mijn lieve vriend die totaal niks met paarden heeft was toch bereid om ook mee te gaan en hij heeft zelfs met hem gestapt terwijl ik de box aan het mesten was. Daar ben ik echt super blij mee

Respect als je dit allemaal gelezen hebt.
De wond niet heel goed tezien hij wou niet stil staan

Hij vind het wel best op stal zolang hij eten heeft.

En omdat hij niet meer in het gras staat is hij al weer de nodige kilo's kwijt gelukkig

En mijn 2 kanjers samen

Zijn grootste hobby is normaal heel erg vies zijn haha en dat kan nu dus niet

Tot ziens en hopelijk als ik weer een topic plaats dat ik weer gewoon kan trainen met hem