Zoals vele weten is Lucky vorige maand heel ziek geweest en is het een wonder dat hij inmiddels weer lekker thuis waar hij het ook super doet.
Helaas is mijn gras op de wei al bijna niks meer door de droogte en ben ik met man en macht hooi, seniores priores, muesli en brok aan het voeren om Lucky weer goed op gewicht te krijgen. Dit gaat super goed maar ik voerde inmiddels evenveel hooi als in de winter en het beste zou zijn om Lucky op een volle wei te kunnen zetten waar hij zelf kan bepalen hoeveel grasjes hij wil eten.
Zo kwam van het een het ander en hij staat nu met het paard van de "paardenbuurman" zo'n 50 meter verderop op een grote wei

Zijn shet ruintje staat nu gezellig met Poow op mijn stuk omdat ik bang was dat Poow binnen no-time bevangen zou zijn met zoveel gras.
Dus vanochtend hebben we de grote wisseltruc a.k.a. partnerruil uitgevoerd en het is super gegaan! Luck gaat waar Eodin gaat en andersom ook en Poow en Pukkie kunnen het ook goed vinden samen en stonden net lekker met zijn tweeën hooi te knabbelen in de paddock.
Ik ben dus een heel gelukkig paardenmens dat Lucky de kans krijgt om lekker een aantal weken in een walhalla van gras door te brengen.
Bij deze wat foto's van de geslaagde partnerruil