°2003
Sport predikaat (punten voor Z2 dressuur binnen)
Loopt ook voor de kar
Geeft brave karakter en beweging door aan zijn nakomelingen
Info over dekkingen: http://www.haflingershenkdebrouwer.nl/
Afgelopen dinsdag is Sacha (Atani op bokt) met mij mee geweest naar Henk de Brouwer, waar mijn merrie staat en ik ondertussen meerdere keren per week over de vloer kom. Een echte shoot stond niet op de planning, maar toen Sacha een ideale plek vond voor blackfoto's, hebben we hem toch maar even mooi op de foto gezet!
Na het grote verlies van Star is Aron nu de oudste hengst op het erf en hij neemt die taak erg serieus. Het dekseizoen is volop bezig, wat betekent dat hij naast het rijden nu dus ook een aantal merries per dag mag dekken: plezier en werk combineren, wie wil dat nu niet als job hebben

In de omgang valt daar nochtans niets van te merken, dekken gebeurt gewoon aan een halster en halstertouw en iedereen kan er zo mee wegrijden en lopen aan de hand. Heerlijk zo'n haflingerkarakter

De foto's in de bak zijn gemaakt met de merries gewoon buiten in de weilanden rond de bak, waardoor hij liefst aan de kant van de bak bleef staan om te kletsen met de merries ipv wat te lopen voor ons

Kijk en geniet van deze mooie luxe hengst!
We wilden graag Henk ook samen met Aron op de foto hebben. Henk wilde eerst niet mee op de foto, hij vond het paard knapper zonder hem ernaast, maar ik ben zo blij dat we het toch gedaan hebben gekregen. Wat een bijzondere foto is het geworden.

Aron ruikt merries

Als afsluiter nog een foto van Athos, een zoon van Aron die tevens te koop is, en de eerste foto ook in kleur.

Arons vorige topic, de mooie shoot met Eldé-fotografie vind je hier: [ITP] Haflingerhengst Aron van de Haflingerborg op de kiek!
Zij komt ook over 2 weken terug langs, hopelijk zit het weer mee en kunnen we ook rijfoto's maken met zijn nieuwe amazone!
1 van zijn nakomeligen is in mijn bezit, zie OS.