Bentley is nu 21 jaartjes
Kruising new forest x Arabier.
En anderhalf jaar van mij

Op mijn vorige topic heb ik wat commentaar gekregen dat Bentley veel te mager was.
Als iemand dat zegt over je beste vriendje is dat natuurlijk helemaal niet leuk.
In het topic ben ik erg netjes gebleven en aangegeven dat we druk bezig waren om zijn gewicht weer in orde te krijgen.
Vorig topic van midden mei: [ITP] Bentley, mijn liefste vriendje mooi op de foto gezet!
Ik met mijn grote mond heb toen volgens mij ook gezegd; over ongeveer 1 maand ziet hij er echt weer goed uit.
Het jaar daarvoor hadden we precies hetzelfde mee gemaakt en toen ging dat ook al zo snel.
Aan het eind van de zomer had ik zowat een vet varken, haha!
Stiekem ben ik natuurlijk super blij dat het zo goed gaat met bent, hij ziet er goed uit.
Spieren moeten we echt gaan kweken omdat we bijna niet hebben gereden de afgelopen tijd.
Nu hebben we een heel fijn zadel en omdat Bentley weer goed op gewicht is kunnen we lekker gaan trainen!
1. Foto uit het vorige topic.

2. Eind mei, Bentley is hier al ietsjes dikker en iets meer door zijn vacht heen. Het begin.
Overigens de eerste keer dat we echt met grondwerk bezig waren, best moeilijk voor ons beide.

3.

4. Ook nog eind mei, lekker zonder zadel rond hobbelen.

5. Springen vinden we allebei erg leuk.

6. Bentley even lekker laten gaan

En nu in juni ziet Bentley er zo uit en daar ben ik eigenlijk wel erg blij mee

7. Lekker in het bos.

8.

9.

10.

11.

12. De kudde staat minimaal 5uur per dag op vers gras en dat vinden ze natuurlijk helemaal niet erg.

13. En gisteren heerlijk gereden in het weiland.

14. Nog wat leuke foto's van vorig jaar!

15.

16. Kusje
http://i39.tinypic.com/2hdmyds.jpg
Bedankt voor het kijken