Na jaren en jaren in de tinkers te hebben gezeten had ik vorig jaar bedacht om voor een kwpn merrie te gaan. Want "ik wilde dressuren" en dan was een kwpner toch veel meer geschikt.....
Nou, dat heb ik geweten. Tegenslag na tegenslag raakte ik het plezier in rijden haast kwijt. Ik kwam erachter dat ik niet meer wilde dressuren, maar gewoon het plezier in het rijden wilde terug wilde vinden. Dus de zware beslissing gemaakt mijn kwpn merrie te verkopen.
En dan... Heb je gewoon de beste zus ter wereld die er bestaat, en mag je zo zonder enig probleem een waanzinnige gave tinkermerrie bij haar ophalen, en als eigen beschouwen! Je kunt je wel voorstellen dat ik geen moment getwijfeld heb! Dus sinds eind vorig jaar heb ik Hope hier op stal staan, en ben echt onwijs blij met haar!! Opgegeven voor een fotomeeting bij het Leersumse veld, waar we voor uitgekozen werden! En deze geweldige foto's wil ik graag met jullie delen. Nogmaals vele vele malen dank aan de organisatie en fotograven!!
We begonnen met foto's aan de hand, op verschillende plekjes:
1. Laat die sokjes maar waaien!

2. Boel haar

3. Lijkt bijna wel een getraind model!

4. "Wat mot je?"

5. Hele gave dieptewerking in de foto!

6. Lekker bekkie!

7. Deze kan zo in een sprookjes boek

8. "I'm sexy and I know it..."

Er was een paddock gemaakt met dubbel lint en stroom apparaatje. En ach, het is een koele tinker, dus zonder halster in de paddock gezet wat resulteerde in deze ONWIJS gave foto's:
9. Deze vind ik wel zo gaaf! Zie die nog wel eens aan de muur komen hier

10. Lang en laag

11. Manen wapperend in de wind.

12. Wild en ruig

13. Net een schilderij zo!

14. Stoer dier!

En tja, daar sta je dan... In een vreemd bos, meer dan een uur rijden met de auto van huis. En bedenkt je o zo leuke lieve tinker, dat het wel mooi geweest is en eens verder te kijken....

20 minuten later, buiten adem, afgepijgerd, en zonder nog 1 centje energie in mij had ik der weer te pakken... Was me wel het avontuurtje

Nu de vraag: Ben ik de enige die nu zo zit bij deze foto's?