Afgelopen maandag was het dan EINDELIJK weer eens tijd om een ritje naar de Eifelopfok te maken. Mijn beste vriendin (Jana_en_ik@bokt) was enkele weken in NL en uiteraard MOEST die mee....
Dus haar opgepikt en op naar mijn gouden man!
Even n paspoortje voor diegene die m nog niet kennen:
Dazzle Me CL
Palomino
Hengst
26-04-2010
V: Don Cremello du Bois
M: CubaLibre's Chennai
om en nabij de 1.47
Zo kwam ik ter wereld
Hier was ik net weg bij mijn lieve moeder en stond ik op mn eigen hoefjes in de weide wereld :
Hier groei ik dus op.... Speel ik met mn vrienden en ik heb het heerlijk! Helaas zijn mijn 2 halfbroers ondertussen weg maar Flip de Quarter staat gelukkig nog in de groep dus ik ben niet de enige met een gouden kleurtje....
Ik met 1 van mijn halfbroertjes:
Toen was ik 1 jaar en dan noemen ze je een NAARLING maar zeg nou zelf.... Ben ik dat?????
(vrouwtje zegt van niet....)
En dan ben je 2!, vrouwtje en peettante komen op visite en wat vinden ze?
JUIST een GOLDEN BOY!

Nog geen dreadlock in mijn manen *trotse blik*
Hallo baas! Leuk je te zien..... Zoals je ziet maak ik het prima!

"The gang".... 2 en 3 jarige hengsten (en n enkele ruin) door elkaar. De groep is gesplitst in 2 groepen (dazzle zijn groep bestaat uit 10) zodat ze allemaal voldoende gras hebben!

In de weide waar ze nu staan hebben ze een beekje lopen die dient als watervoorziening.... Er is een overgang (van beton) waardoor de groep naar de andere kant kan en dat doen ze dan ook. Enige is dus dat ze via de overgang ook weer terug moeten want ze DURVEN!!! (jaja, je leest het goed!) niet over het beekje te springen!
De overgang....

Mijn knappe gouden vent helemaal in zijn element!

Bokken kan hij ook....

Dazz.... Je manen dansen!!!!

Maar zeg nu zelf.... HOE kan je hier niet

Vrouwtjes FAVO oogfoto van de hele reeks foto's die ze gemaakt heeft!

Zijn wijze blik.....

Bye Bye luitjes.... Wij spelen even vrolijk verder