Mijn topper Angel Elegantka mocht 21 april voor de lens van 12 fotograven op het strand van Hargen poseren.* Amurath Muntahi x Markitanka* 8 jaarZe deed het geweldig! kijk en geniet:Welke zal ik uitvergroten?
Wauw, wat een knap dier heb je zeg Ik vind bijna alle foto's een uitvergroting waard, dus kan niet kiezen Je hebt dr ook fijn aan het lopen
hihi in draf zo mooi aan het teugeltje en in galop die neus zo ver mogelijk vooruit om toch al 1ste aan de finish te komen erg mooie foto's!!
tessyke schreef:hihi in draf zo mooi aan het teugeltje en in galop die neus zo ver mogelijk vooruit om toch al 1ste aan de finish te komen erg mooie foto's!!Dankje hihi we gingen HARD!!!
Dreamflower die zijn inderdaad kandidaad om uit te vergroten!mooi he, dankjewel!Hey fenne! dankjewel Dankje narya!
Ah mooie Angie! Heb een tijd bij Gerard en Jeanine gereden en helaas dat Angie weg ging, anders zou ik der waarschijnlijk nog rijden! Ook heel typisch staartje van der, zo plat mogelijk op de rug Prachtige foto's!