Ik ben Floor Wiegersma, ik ben 17 jaar oud en ik rijd nu ongeveer 12 jaar paard.
Mijn 4 jarige paard Ed King heb ik nu twee jaar. Ik heb hem vanaf dat hij 2 jaar is. Ik heb hem samen met mijn instructrice ingereden, het begin..
Wij hebben nog geen niveau, het is geen gemakkelijk paard en zit er soms met tranen op. Soms heb ik een beetje het idee dat we onder het zadel een beetje botsen. Hij is nog al een baasje, snel geïrriteerd, zoekt grenzen op, en ik, ik kan daar niet zo goed tegen..
Maar op stal.. God wat is het toch een heerlijk beest. Iedereen roept altijd maar, hij is zo gericht op jou! Als je weg loopt blijft hij maar kijken wanneer je terug komt. Echt mijn maatje is hij, mijn vriendje, mijn kereltje..
Hij is nu iets langer dan een half jaar onder het zadel, we hebben er hele goede dagen tussen zitten, maar ook hele slechte. Ik ga deze vakantie ook op instructie week, waar ik hoop nog erg veel te leren.
Wat is jullie doel als combinatie?
Mijn doel samen met Edje is vooral plezier maken en genieten.. Verder zou ik het super vinden om af en toe een dressuur wedstrijdje te rijden maar ik zie het al helemaal voor me om samen over de hindernissen te sjeezen. Heerlijk gevoel is dat, en al helemaal met je eigen paard. Het maakt mij niet uit wat het wordt, wat voor niveau we komen. Maar om later te kunnen zeggen "Ja, dat is mijn kanjer! En dat heb ik allemaal sámen met hem gedaan!
' Oh, wat zou ik dan trots zijn. Ik weet nu al, hij gaat voor geen goud weg, wat er ook gebeurt! Beschrijf wat jouw paard bijzonder maakt.
Mijn paard is bijzonder, heel erg bijzonder. Tuurlijk, iedereen zegt dit over zijn paard, want je hebt een band met jou paard. Van af het eerste moment dat ik hem zag was ik al verliefd, mijn hart ging harder bonken. Zo mooi, zo stoer, zo geweldig. Een twee jarige hengst die daar stond in zijn stalletje. Dat de fokker zei dat je eigenlijk niet goed gelukt was, en daarom wel weg mocht. Niet goed gelukt... Hoe kon hij dat zeggen?
Toen we terug in de auto zaten zei mijn vader gelijk, 'Wauw, dit is hem' Ja, dit is hem, en wat bof ik zeg. Geweldig ben je. Hoe dom en eigenwijs je soms kan zijn, hoe lief en aanhankelijk je het andere moment weer bent. Soms (ja ik beken) ben je echt een klootzak, een flikker. Maar ik vergeef het je daarna echt wel weer. Hoe hard ik om je kan lachen om je leuke acties. Ja, geweldig vind ik je. En soms wil je zelfs wel voor me werken, laten zien dat je het best kan!!Waarom wil je dit sponsorship winnen?
Waarom wil ik dit winnen. Wij kunnen nog zó veel leren samen. Ik ben al meerdere hier tegen gekomen die op een hoog niveau rijden, daar is niks mee en zelfs dan kan je nog genoeg leren. Maar wat zou ik het geweldig vinden, samen met mijn knulletje, om ook zo ver te komen! Om zo iets mee te maken lijkt me geweldig, die clinic rijden van Emmelie Scholtens op Horse Event lijkt me al super! Maar alleen de eer al, super!
Onze SMS code is: 1728, SMS SPONSOR 1728 naar 4422 Dat zou ik echt super vinden!!
Heel erg bedankt voor het lezenHopelijk vinden jullie ons leuk en laat een berichtje achter! Geniet van de foto's!
[1] Dit was de eerste keer dat ik je zag, meteen verliefd!

Uploaded with ImageShack.us
[2]

[3]

[4] Kusjes

[5] Voor de eerste keer écht op je gereden, geweldig gevoel!
[img]=http://img35.imageshack.us/img35/5131/foto3nl.jpg][/img]
[6] Voor de eerste keer op vreemd terrein, en wat was je braaf!!

[7]

[8] Altijd blijven lachen met zo'n leuk paard!

[9]

[10]

[11]

[12]

[13] En zelfs springen!

[14]

[15]

Moderatoropmerking:
Dit topic maakte deel uit van de Pavo-win een sponsorship-actie, zie ook [VN] Win een Wildcard, maak kans op een sponsorship!. Inmiddels is de winnaar van de wildcard bekend, [VN] De winnaar van de wildcard Pavo/Trust actie is bekend!!.