Na lang nadenken heb ik het besluit genomen om mijn zelfgefokte kruising te verkopen en over te stappen naar paard.
Deze keuze was heel moeilijk maar helaas was ze toch te dominant voor me en had ik niet genoeg ervaring ervoor om haar te beleren zoals ik graag wil. Na veel zoeken op internet ben ik uiteindelijk bij een ruin wezen kijken in nieuw-vennep. Deze was te groen voor mij.
Uiteindelijk kwam mijn vriendin aan met de advertentie van Royalty. Deze vond ze op facebook en ik heb direct de eigenaar gebeld voor een afspraak.
Maandag was de dag dat ik jou ontmoette! Het klikte meteen. Met rijden was je precies wat ik zocht.
Helaas moest ik wel even afwachten want er kwamen nog meer mensen. Maar gelukkig de week erna werd ik gebeld dat ik hem mocht overkopen als ik hem nog wou overkopen. uiteraard!! Aangezien ik die donderdag erna op vakantie zou gaan ben ik tussendoor nog wel op bezoek geweest om alvast aan een band te werken. Rijden ging steeds beter!
Afgelopen vrijdag was het eindelijk zover! Royalty word echt van mij!
Royalty is een 15jarige KWPN'er die Z2 heeft gelopen en nu verder mag genieten van zijn leven als recreatie paard.
afstammeling Flemmingh x zeoliet
Ik ben heel erg blij en gelukkig met hem, hij is zo braaf en sociaal.
vrijdagavond ook direct een splinternieuwe K&M dressuurzadel gekocht!
Genoeg gepraat, tijd om mijn KWPN'er te ontmoeten!

Bedankt voor het kijken en wie weet tot de volgende topic van Royalty!
Berichtje is altijd leuk