maar met Lotus lijkt het na alle tegenslagen van de afgelopen maanden eindelijk weer helemaal goed te gaan.

Ze is spierbevangen geweest en de genezing liep helaas niet helemaal zoals gepland. Toen we eindelijk weer rustig mochten opbouwen, brak ik m'n teen en werd het dus nog langer rustig aan doen. En toen we eindelijk weer lekker een beetje bezig waren, begon Lotus verschrikkelijk te hoesten en moest ze dus weer rustig aan doen... Opzich wel goed voor mijn eigen beweging, ik heb nog nooit zoveel gewandeld als het afgelopen half jaar.

Gelukkig gaat het nu weer allemaal goed en zijn we (weer

Vandaag wilde ik eigenlijk een rondje in de bak doen, maar aangezien die bezet was, werd het een buitenritje. Niet erg natuurlijk.

Miranda (Heranda) was mee om ons te vergezellen en die heeft ook nog wat poseerfoto's van mijn knappe poownie gemaakt.

Ik weet dat ze aan de dikke kant is, maar ze heeft heerlijk op de wei staan genieten en dat in combinatie met weinig beweging...

Hopelijk wordt het snel wat minder met meer beweging en zo niet dan worden er andere maatregelen genomen.

[1] Mijn knappe poonie.

[2]

[3] Lekker rijden!

[4]

[5]

[6]

[7]

[8] Mensen bovenop de duinen zijn altijd heel spannend!

[9] Lekker modderbaggeren..

[10] Thuis nog even poseren samen!

[11]

[12]