Het strand was echt onwijs gaaf. En met de fotografen was het heel gezellig en hierdoor heb ik mooie plaatjes overgehouden die ik graag met jullie wil delen !!
Alle eer mag naar de fotografen !!

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ponyparadijs schreef:Hele mooie foto's
En je paard is echt te gaaf,
Wat kan ze lopen zeg.
Maar jou houding zou ik wel even wat aan doen. Wat meid wat zit je slecht zeg!
damien82 schreef:Hele mooie foto.s maar wat ik me nou afvraag lopen die paarden dan niet weg als ze zo los op het strand lopen of is dat gefotoshopt ofso
ponyparadijs schreef:Hele mooie foto's
En je paard is echt te gaaf,
Wat kan ze lopen zeg.
Maar jou houding zou ik wel even wat aan doen. Wat meid wat zit je slecht zeg!
Yesorno schreef:Bedankt voor de leuke reacties !!
M'n houding op de foto's ligt denk ik een beetje aan dressuur rijden op een springzadel en geen cap op hebben dus beetje voorzichtig rijden. Want serieus, ik rijd nooit zonder cap.. Maar ik was m vergeten ..En dan heb je vijf kwartier gereden met de auto naar t strand; zeg dan maar s dat je niet gaat rijden... Dus vandaar dat ik geen cap op heb ..
M'n houding op de foto's ligt denk ik een beetje aan dressuur rijden op een springzadel en geen cap op hebben dus beetje voorzichtig rijden. Want serieus, ik rijd nooit zonder cap.. Maar ik was m vergeten ..En dan heb je vijf kwartier gereden met de auto naar t strand; zeg dan maar s dat je niet gaat rijden... Dus vandaar dat ik geen cap op heb ..