Anti fotomodel Rosa voor de eerste keer ITP

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mila11

Anti fotomodel Rosa voor de eerste keer ITP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-13 17:11

Hoi! Nou, mijn vp Rosa is totaal geen fotomodel! Dat heeft ze vandaag wel laten bewijzen en ik probeer er nu de beste uit te kiezen. Wat best moeilijk is als je pony zo heen en weer gaat lopen -_-. in jullie opzicht zou Rosa een spuuglelijke eend zijn, houd die gedachte voor jezelf en probeer mij er niet mee te kwetsen, want zo lelijk is ze niet... Zij was namelijk wel degene die een plekje in mijn hart wist te vinden!

Naam:Rosa
Leeftijd:13 jaar
Ras:Shetlander
Geslacht:Merrie
Is goed in:Eten
Houdt van:Eten
Grootste talent:Eten

Hierbij de foto's... Ik hoop dat je ze kunt zien!!!

Dit was Rosa ongeveer een jaartje geleden

Afbeelding

Meet; De nieuwe ROSA!!!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Rosa is hier erg moe van haar begin carierre als fotomodel

Afbeelding

Dit is persoonllijk de mooiste foto, en wat was ik trots dat ze 1x goed heeft weten te staan
Afbeelding

MOOI hoofdje
Afbeelding

En als afsluiter weidemaat Remy(hij heeft geen hoofdstel, dus hij kan gewoon grazen)
Afbeelding

Wat vinden jullie van mijn shetten? Laat een reactie achter, maar hou het netjes!

daniquend

Re: Anti fotomodel Rosa voor de eerste keer ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 17:37

Ik vind haar helemaal niet heel lelijk, probeer haar anders wel wat lijnzaadolie te geven dan gaat de verharing beter en gaat ze michien mooier in haar vacht zitten want ze glinstert niet... Probeer ook wat meer te sporten met haar (voor haar buikje en spieropbouw) :D Ze zien er wel heel lief uit

Juuultjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 17:39

Wauw, ik vind haar helemaal Níét lelijk!
Ze is super cute!!
Wel nog even trainen, ik ben er ook heel ver meegekomen ;)

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 17:41

Wat een leuke teddybeer! Zo ziet mijn verzorgpony er ook uit in de winter!
Maar nu komt er een prachtig mooi, zwart meisje ondervandaan ;)
En uiterlijk is niet alles! Het gaat om hoe ze is ;)

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 17:42

:Y) Hoofdstel netjes invetten ( en zorgen dat die compleet is, mis ik nou de frontriem??)'
:Y) eventueel het halster een gaatje of drie strakker doen,
:Y) pony op de stenen neerzetten, en zorgen dat ze wat 'langer' staat qua beenhouding, en vooral;
:Y) niet dat hoofd omhoog trekken :=

Denk dat je dan al hele andere foto's krijgt. *\o/*

Om de aandacht van je pony te krijgen, even buiten beeld met een bakje bix of een zakje ritselen, als eten haar hobby is, zal ze vast en zeker een reactie geven ;)

Mila11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-13 17:43

Wat fijn om te horen dat jullie haar mooi vinden... Want sommige bokkers vinden een paard niet mooi, en dan denk ik *ik ben met ieder paard blij* :j

daniquend schreef:
Ik vind haar helemaal niet heel lelijk, probeer haar anders wel wat lijnzaadolie te geven dan gaat de verharing beter en gaat ze michien mooier in haar vacht zitten want ze glinstert niet... Probeer ook wat meer te sporten met haar (voor haar buikje en spieropbouw) :D Ze zien er wel heel lief uit

Haha, bedankt, ja, ik heb maar tijd voor 1x in de week... en we zijn na de foto's nog wat gaan rennen. Maar ik was superblij nu ze zo dik is, want twee weken geleden was ze veeeeel te dun voor haar... |(

Mila11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-13 17:45

Lowara schreef:
:Y) Hoofdstel netjes invetten ( en zorgen dat die compleet is, mis ik nou de frontriem??)'
:Y) pony op de stenen neerzetten, en zorgen dat ze wat 'langer' staat qua beenhouding, en vooral;

Om de aandacht van je pony te krijgen, even buiten beeld met een bakje bix of een zakje ritselen, als eten haar hobby is, zal ze vast en zeker een reactie geven ;)

Ik zal even antwoorden
1. invetten zal ik doen, en nee, die mist niet, dat is een soort hoofdstel...
2. Het lijk op de foto's veel losser, maar eigenlijk zit hij prima
3. daar ben ik later ook achtergekomen... :j
4. tja... dat probeerde ik, maar dan gaat ze of weer eten, of naar me toe lopen, dusss. dit is haar eerste keer als fotomodel!

wel bedankt! ik zal er op letten

Lottie00

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 17:47

Lowara schreef:

Dat wou ik al reageren -O- , dan maar +1

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 19:15

Gebruikers onder de 16 jaar horen hun topics op [JITP] In the picture te openen, bij deze dus verplaatst.

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 19:18

Dit is geen soort hoofdstel. Of je hebt een frontriem, of je hebt een one-ear hoofdstel. Stel als je nu trekt dan zit dat hoofdstel halverwege zn nek.

Mila11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-13 10:38

liekec schreef:
Dit is geen soort hoofdstel. Of je hebt een frontriem, of je hebt een one-ear hoofdstel. Stel als je nu trekt dan zit dat hoofdstel halverwege zn nek.

Sorry, maar echt, de eigenaren hebben heel nauwkeurig hoofdstellen uitgezocht. En dit is precies wat ze zochten. Wij rijden allang niet meer op haar, dit was alleen omdat ik het mooi vond! Ze heeft verder nooit meer een hoofdstel om, dus...

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 00:21

Missie_Maxie schreef:
liekec schreef:

Sorry, maar echt, de eigenaren hebben heel nauwkeurig hoofdstellen uitgezocht. En dit is precies wat ze zochten. Wij rijden allang niet meer op haar, dit was alleen omdat ik het mooi vond! Ze heeft verder nooit meer een hoofdstel om, dus...

Dit is nog steeds alleen een bakstuk :+ Maar maakt verder niet uit, alleen als er nog mensen op zouden rijden, en hij gaat er eens vandoor, heb je wel veel kans dat je hoofdstel in je handen hebt en de pony 300 meter verderop staat. :')
Maar snap wel dat het lastig is om een hoofdstel te zoeken voor zo'n kleine pony :j

jarytj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 02:30

Leuke pony :)

Tips om m mooier te maken zijn al gegeven :j