Eindelijk Roogs dichter bij huis EN aan de rand van de Loonse & Drunense duinen, wat wil een mens (en paard) nog meer!
Van te voren een leuke bestelling geplaatst bij horsebeads en op weg naar de duinen kreeg ik al ontzettend veel reacties van wandelaars/fietser/kindjes dat het zo mooi was

Ik heb nog lang niet alle foto`s binnen maar het resultaat is zo mooi dat ik niet kon wachten

Omdat een vriend van mij de organisatie op zich had genomen moesten de honden mee. Pip de kleinste heb ik al v.a pup af aan en gaat al vanaf pup af aan mee naar de paarden. De iets grotere is van Adrie, Binky. Is het volle broertje van Pip maar heeft eerst een andere eigenaar gehad en na 6 maanden is ie terug naar de fokker gegaan en heeft Adrie hem genomen. Voor de fotografen en modellen waren ze een handig herkenningspunt. Het lastige was dat ze constant meewilde op de foto.
Maar oke een familiefoto dan maar

Rogan is het al gewend 2 van die *keffertjes* alleen maar handig met al die blaffende honden die we vaak tegenkomen

Rogan was ontzettend aan het lonken omdat hij helemaal verliefd was op de tinker met DE snor Ballyheique

Nog een van gekke Binky
http://i380.photobucket.com/albums/oo24 ... rig-01.jpg

Ennn ik heb weer wat angsten overwinnen!

Hopelijk genieten jullie net zo van deze foto`s als ik gedaan heb die middag!