Afgelopen zondag had ik samen met een 7 tal fotografen en 6 tal modellen een foto meeting op het strand van Castricum.
Lichamelijk nog helemaal gesloopt des ondanks het weer niet mee werkte zoals beloofd was en het niet helemaal liep zoals het moest kan ik oprecht zeggen wauw wat een super leuke dag en wat een ervaring en droom die uitkwam! Bij aankomst waren de fotografen al op het strand, samen met Elise op Athos en ik op Special zijn we richting het strand gestapt en dat zonder zadel ect alleen hoofdstel in en wat waren ze braaf!!!
Zoveel mensen en zoveel bekijks maar wat liepen onze stoere hengsten daar toch super braaf overal langs terwijl we er nog maar een paar keer op hebben gezeten. Meneer was beetje druk met portret foto's hij plakte gigantisch tegen mij aan want alles was toch wel erg spannend met zo wilde zee en hoge golven achter je.. Alles liep een beetje anders later maar gelukkig ging dit allemaal goed
Ik wil alle fotografen en modellen bedanken voor deze leuke dag en we moeten snel maar eens over doen met deze ploeg!! Ik heb al enkele foto's ontvangen van een paar fotografen en ben er onwijs blij mee met deze prachtige foto's het is namelijk toch een droom om zulke foto's van je prachtige dier te hebben! Het zal straks een hele opgave zijn om een foto te kiezen voor Canvas nummer 2
Van de meeste fotografen komen er dus nog foto's

Special ontpopt van een echte babytje naar een ware zwaan!

All rights reserved - Do not use without permission.
De foto's zeggen meer dan 10000 woorden

Natuurlijk laten zien hoe stoer je wel niet bent!

Draven dat kan meneer wel

Zijn zeer ondeugende koppie

En als laatst hebben we nog even in het water gespeeld

En toen ben ik in het water er nog even opgesprongen en zo zijn wij een stukje langs de kust gegaan! Zijn tevreden koppie echt zo: ''wat doen ik het goed he

Let niet op mijn hoofd, overal maar dan ook overal zat zand

#16 http://img5.imageshack.us/img5/5398/020pfs.jpg
Ik hoop dat jullie net zoveel genieten wat ik namelijk ook nog steeds doe!