Gewoon mooie foto's en aan de haren op zijn rug niets te zien toch? Eerste week oktober heb ik Storm geschoren en wat er toen onder vandaag kwam was echt schrikken. Dat waren geen witte haren maar echt witte vlekken. Over de hele lijn van de kussens was zijn haar wit. Voor die tijd niets aan te zien, geen witte haren, zadel schoof niet en Storm gaf ook geen pijn aan. Echt helemaal niets. Zijn zadel was maart 2012 nog helemaal nagekeken omdat het naar voren schoof. Toen is 1 van de singelstoten naar voren verplaatst en lag het zadel stabiel en schoof niet meer. Uiteraard heb ik gelijk de zadelmaker gebeld (een andere als maart 2012 omdat ik daarover hard mijn twijfel had gekregen). Deze zadelmaker had zoiets ook nog nooit op die manier gezien, maar gaf aan dat het zadel niet slecht lag en had er ook geen verklaring voor. Hij heeft het deels gevuld met andere vulling zodat er meer zuurstof bij de haren kon komen. Hij gaf geen garantie of de haren ooit weg zouden gaan en ook een DA en Fysiotherapeut hadden hun twijfels. Wat voelde ik me rot zeg, maar meer als dit kon ik niet doen. Hieronder 2 foto's van februari 2013. Dan snappen jullie het wel.
Links

Rechts

Door het scheren was zijn haar ook nog heel poreus waardoor hij ook nog eens binnen een week een pracht van een kale plek van mijn spoor kreeg. Die heb ik dus gelijk weer onder in de kast gegooid. Nog een extra slecht gevoel erbij en ik heb serieus nagedacht of ik wel een goede paardeneigenaar was

Plek van spoor

Maar aan alle witte haren en kale plekken is met geduld en verharen een eind gekomen

Zie hier knappe Storm zonder kale plek en witte haren

Bedankt voor het lezen van het verhaal!! Reactie is leuk maar hoeft niet. Ik ben allang blij dat mijn vent er weer zo knap uit ziet