Gisteren heb ik weer eens wat nieuwe foto's van Yusraa gemaakt, want het was alweer eventjes geleden Na een uitgebreide poetsbeurt madame buiten gezet met haar maatje, en het eerste wat ze deed was ...... rollen Daar ging mijn schone paard, haha!
Yusraa (officiële naam Waasama's Silvana) is een Arabische Volbloed merrie van 18 jaar jong en sinds 14 februari 2013 in mijn bezit. Enjoy!
Leuke foto's Joyce, lieve uitstraling heeft ze toch
yashilha
Geplaatst: 15-05-13 14:13
Mooie dame is ze zelfs met tig kilo zand op haar
CSAArabians
Woonplaats: Emlichheim (Duitsland) 300 meter over de grens bij Schoonebeek (Drenthe)
Geplaatst: 15-05-13 14:38
Hahahaha, mooie foto's weer van je arabische zandhaas!
MirandaMalik
Geplaatst: 15-05-13 17:27
Wat is ze toch schattig! Van opzij vind ik haar zo serieus kijken, haha! Die aftekeningen op haar koppie zijn zeker erg leuk. En over de viezigheid..tja...valt allemaal reuze mee vergeleken met Fuegie..
Albion
Geplaatst: 16-05-13 09:30
Leuke foto's Joyce Die bok foto is erg grappig! Yusraa is en blijft een knapperd
Ik vind haar onderlip altijd zo grappig, zie je vooral bij de foto's die van de zijkant zijn gemaakt. Ze ziet er toppie uit Joyce, je geniet zeker lekker van haar haha, je eerste echte eigen peerd .
Daar hebben we ons meest verwende forum lid Heerlijk hoe jou dame lekker geniet van het paard zijn. Ze ziet er super goed uit en mevrouw wordt op handen gedragen bij jou....zoals het hoort bij een AV