Het was héérlijk!!
De laatste dag gingen we met Vem nog even langs de hengstenhouderij waar m'n vriend werkt, om haar nog even te schouwen (ze gaat dit jaar waarschijnlijk onder de hengst, maar was helaas niet hengstig), lekker te wassen en even op de foto te zetten.
Ik herkende m'n eigen paard niet meer terug op de foto's

Dus deze foto's moest ik even met jullie delen

Voor de geïnteresseerde:
Vemke is een (bijna) 7 jarige frieze merrie.
Onbekend papier, staat ingeschreven bij het Barock Pinto stamboek waar ze de hoogste punten heeft in haar categorie samen met een merrie uit Tsjechie.
Vorig jaar heeft ze haar eerste veulen gehad van de Barock Pinto hengst Peter BP04 (v. Willem van Nassau)
(fotokwaliteit is achteruit gegaan door het uploaden)
Eerst even wat standfoto's

Om daarna even lekker te gaan showen!!

Wat kan ze toch lopen

Ook nog even een paar foto's van de vakantie, waar we het onwijs naar ons zin hebben gehad!!

Zó ongelooflijk trots op haar! Ze was als de dood voor water, heeft 3 dagen er over gedaan om er dicht bij in de buurt te komen, uiteindelijk had ze het in 1 keer door, en ze vond het gigantisch leuk!! Ze speelde duikbootje, ging snorkelen, vond het vooral leuk om ieder ander nat te maken en uit eindelijk moest ze bijna het water uitgeschopt worden

Ook Vem had, zoals vele andere meisjes op vakantie, een vakantie liefde.
Grote frieze vriend Jelle

Met afsluiter, een filmpje van Vem in de waterpoel!!
Geweldig paard

Mijn vakantie heb ik doorgebracht op 'Ginny's Horse Ranch' in Drenthe (hoogersmilde)
Geweldige locatie, je rijd zo van de ranch naar het bos, zonder een weg over te moeten. niet duur, uren lang rijden door de bossen, ontzettend grote weidegang, elke dag een schone stal. Ook hebben ze ponykampen, feestjes enz.
Echt een aanrader!!