gelukkig ten positieve.
Helaas scheen de zon niet bij deze fotoshoot en dan is zwart (oke, geschoren bruin) niet het makkelijkst om te fotograferen.
Tobago aus der schützenden Hand, original Knabstrupper.\
M1 dressuur, heerlijk buitenrijpaard, recreatief crosspaard en menpaard.
Geboren 2005, Deens ras, Toobs is een Duitser.
Stokmaat?? Grote E of net paard, nooit gemeten

Om te beginnen een stukje vrijheids dressuur

Grapje, hij kan geen kunstjes, hij steigerde 1 x met het losgooien en gelukkig is dat vastgelegd!
We hebben de afgelopen 3 jaar ups en downs gehad, ik ben er een keer afgevallen en daardoor bang geworden.
Durf er eindelijk weer aan te rijden.

Er waren mensen die dachten dat ik hem zou verkopen, maar gelukkig wist ik hoe ongegrond en stom mijn angst was en hoe fijn
Tobago kon zijn. Deze foto zegt genoeg denk ik.
In het water is het wel net platvoetje, hij maakt altijd gigantische spetters.

Oeps, blooper... als het water wat dieper wordt, valt hij doorgaans in 3 stukken uit elkaar, het water spat dan ver over je hoofd
en gat bah, jakkers getsie, bleeehhhhh, als je dan je mond open hebt drink je vies goos smerig honden/paarden smurrie water,
vandaar mijn ietwat niet blije gezicht.

Daar???

Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie is de mooiste knabstrupper van Nederland? (sorry Drunksheep, nu Toobs even)

Nieuwsgierig konijn moest even onderzoeken of een reflectie scherm eventueel wat eetbaars bevatte.
Als je appeltjes shampoo gebruikt is het gegarandeerd dat je paard in de buurt blijft, ook als hij los staat.
(geen lijntje weggeshopt op deze foto)

Jup... stoer...trots en soms tikje in zichzelf gekeerd, maar een heerlijk dier.

Very impressive als je als fotograaf net ervoor aan de andere kant van het draadje op de grond ligt en dit komt op je af

Oh, we kwamen ook nog een zeehond tegen.....

Zijn vriendelijke blik, lijkt een herfstfoto, maar het was toch echt lente... eind april.

Vorige shoot had ik een schitterende Kiss me goodnight foto van KKaren, dit keer een heerlijke rolfoto als afsluiter.

Fotografen ontzettend bedankt! Zitten prachtige plaatjes bij, nog meer dan ik hier heb laten zien, maar meer mogen er niet.