Waar de dag heel koud en mistig begon hadden wij het geluk dat het zonnetje in de middag doorbrak en de temparatuur tot graadje lekker opliep, dus genietend van het prachtige weer op een leuke lokatie mocht mijn meisje de 11 jarige FHJ Remezida*D v.Sha Lazio die nu bijna 9 jaar in mijn bezit is, en een paar dromen van mij heeft verwezenlijkt zoals het het rijden in het Z dressuur en in maart 2010 samen met mijn andere rijtopper ggk AVS hengst Sirel*D een prachtveulen hebben geschonken met de naam Silver Thaqib die momenteel in het bezit is van trotse eigenaresse Smart@Bokt.
Mijn meisje heeft het ook meer dan verdient om een lekker in het zonnetje gezet te worden en dat is goed gelukt kijk zelf maar

De losgooifoto's waarbij ze bijna helemaal los was geweest haha want door het heerlijke zonnetje zag ze t draad niet en ging er bijna doorheen maar het gig gelukkig allemaal goed

En nog een paar rijfoto's waar we niet serieus reden doordat het een hobbelig en zwaar terrein was en we dus gewoon even lekker rondreden zijn er toch mooie plaatjes uitgekomen

Er zijn zoveel mooie foto's gemaakt dat het maar moeilijk is om tot 15 te beperken dus wie weet komt er nog eens een topic met andere mooie foto's
Fotografen harstike bedankt voor deze leuke en mooie dag!!