Nu ik toch eenmaal bezig ben met wat topics plaatsen zal ik even uitgebreid mijn wonder op aarde voorstellen
Haar naam is Bustina M en ze is een 7 jarige springgefokte merrie van Ustinov X Randelson , ze is geboren en getogen op stalling Eed Meijer te Landgraaf , ondertussen staat ze in een privestal in Hulsberg..
Meteen toen ik haar zag dacht ik wauw wat een paard ! We hadden meteen die klik die je moet hebben met een paard
En toen ze 4 en een half jaar oud was kochten mijn ouders haar voor mij , samen met de vrouw die alle paarden inreed voor Eed deden we haar eerst longeren etc , daarna ging zij er eerst een paar keer op en dan ik , na een paar weken brak ze haar been en vanaf die dag kreeg ik 5 x per week priveles van Eed , eigenlijk heb ik haar voor 80 % zelf ingereden
. Na een tijdje ging ik wat oefenwedstrijden mee doen bij ons op stal er was per maand een wedstrijd , De eerste keer keek ze alleen maar naar de hekjes en ze liep superfijn ookal had ze alles nog nooit gezien en we werden meteen eerste , de wedstrijden erna werden we ook altijd eerste !
Toen dat allemaal goed ging zijn we begonnen met het echte werk : Concours ! , Het trailer laden ging foutloos , ze liep altijd fijn erop zonder onzin uit te halen en meteen onze eerste wedstrijd een dik winstpunt
Nu zijn we een jaar verder en hebben we rond de 14 wp in de B , Binnenkort starten we in de L1! Ik ben benieuwd.
We krijgen 2 x per week les van Mascha Van Es en verder rijd ik zelf nog minstens 2x per week actief dressuur , 1 dag is onze springdag en met mooi weer ook een uitrijdag en vooral nog een dag rustdag!
Na veel pech te hebben gehad met paarden gaat het met deze topper tot nu toe super goed en hopelijk blijft ze nog lang bij ons

We doen het lekker rustig aan wat betreft concours , ze is nog jong en we hebben tijd genoeg!
Toevallig hebben we deze zondag concour in Posterholt

Ohja en dit is haar mooie papa
Afstamming : LIBERO H x NIMMERDOR x MARCO POLO x POLARIS
En haar opa :
Libero H Pref.
afstamming :LANDGRAF I x RONALD x KOMET
Laat een reactie achter!
Ja dat doe ik zeker hihi dankjewel