Hier het verhaal:
Zondag eindelijk de eerste dag met heerlijk lenteweer. En wat een mazzel, juist deze dag was er een fotoshoot afgesproken met bokker Lara ( True photographs). Mijn 3 jarige Paint ruin Johnny mocht model spelen. Nadat Johnny een heerlijke wasbeurt gehad had, ben ik Lara op gaan halen. En einde van de middag begon de shoot YES!
John was afgeleid maar stond lief stil voor de camera.

' Hey daar is iets interessants!'

' Maar ook de camera vrouw krijgt de nodige aandacht'

' Heerlijk sukkelen in de zon'

' Maar het liefste knuffelen met baasje! '

' Stiekem fluisteren dat baasje de aalleerliefste is '

' Samen, al drie jaar een niet te beschrijven band'

' Heel stoer, want iemand op je rug is de normaalste zaak van de wereld hoor'
En voor de foto ook nog een paar rondjes rennen in de buitenbak, met alle energie van het stilstaan.. Ik wist niet dat meneer zo hard kon! En als een echt westernpaard liet hij me ook nog even een stopje zien.
En showen dat hij deed!

' Kijkend in de camera, want je moet wel weten of er naar je gekeken wordt, hoe mooi je loopt'

' Gewoon zijn zoals je bent..

' Maar je kan ook iedereen verbazen.. heel hard op het hek afrennen en.... '

' Proberen over het hek van ong. 1,20 heen te springen, het te halen met je voorbenen en het hek vervolgens te slopen met je achterbenen, waarmee je het net niet red. Vervolgens baasje een hartaanval bezorgen maar gelukkig alleen een paar schrammen hebben..

' Daarna nog maar even rondrennen in een bak met een hogere afrastering, om de stijfheid iets te beperken en het laatste beetje energie eruit te krijgen..'
En dit vond meneer zelf van de hele dag

Bedankt voor het lezen allemaal! Mijn western ( spring) paard had de lente in zn bol zoals jullie hebben gelezen,,;) niemand in het verhaal is gelukkig gewond geraakt!