Nu heb ik weer een beetje tijd over omdat ze geblesseerd is door een heel stom ongeval. Achterbenen/billen helemaal dik dus voorlopig helaas even niet rijden. Ook hierdoor onze 2e onderlinge wedstrijd moeten cancelen waar ik verschrikkelijk van baal. Maar goed, dan vullen we de tijd toch anders in! Beentjes koelen, stappen in de bak, knuffelen, en heeeeel uitgebreid poetsen wat mevrouw allemaal erg gezellig vind. (en ik natuurlijk ook) En als ik dan eindelijk huiswaarts ga is het ook wel even leuk om weer eens wat foto's op Bokt te delen.

Een beetje achtergrondinfo:
* Oneta
* 16 jaar
* KWPN ster
* Houston x zuidhorn
* een heel lief monsterpaard
In december is er een vriendin met me mee geweest om foto's te maken, daar heb ik nog steeds geen topic van aangemaakt dus bij deze! Ook heb ik nog een paar foto's van zonniger periodes en een leuk uitstapje naar een stalgenootje waar we hebben gereden.

(mag ik even uw aandacht voor m'n nieuwe, rondgenaaide, hoofdstel?! Ben er zo blij mee

Als iemand van deze 3 foto's de teugels/longe af kan shoppen maak je me heel blij

Saampjes

Close upje, deze heb ik zelf gemaakt

Nog een close up, jammer dat 1 kant overbelicht is!
http://i48.tinypic.com/2zrf3g1.jpg
Probeerseltje

http://i49.tinypic.com/2q8y0ra.jpg
En even heel wat anders: een heerlijk zonnige dag dus paard bloot in de paddock en daarna rijden in het zonnetje!

Vorige week zondag ben ik samen met de man van een stalgenootje naar hun huis toegewandeld, hij met 1 van de jonge paarden en ik met Oneta. Plan was om er even heen te wandelen en weer terug maar toch maar het zadel opgegooid en de heenweg ernaast gelopen, daar gereden en terugweg erop gezeten! Daar ben ik helemaal blij mee want ik wilde zo graag weer 's naar buiten met d'r. Was maar een heel klein mini stukje maar voor het idee

Aldaar was er in de bak een hek gemaakt die je vanaf het paard open kon doen.. Dat is natuurlijk een leuke uitdaging

Klaar voor vertrek! (nieuw dekje, lekker fris kleurtje voor de zomer

Bij het hek

Ennuhm.. tsja. Ezel of paard?

En als laatste een foto van vandaag, tijdens 't stappen aan de hand even wat foto's gemaakt. Volgens mij vind madame een poosje vrij helemaal niet erg

Tot de volgende keer! Hopelijk kan ik jullie dan rijfoto's laten zien, duimen jullie mee dat ze er weer snel bovenop is?