pfff wat ik toch de afgelopen weken heb meegemaakt sta je dan bijna 4 jaar lang lekker in een groot bos met de eerste paar jaar met mijn vriendjes en het laatste jaar alleen. Wordt je opeens naar zo'n vierkant hok verplaatst met die enge stal die zo beweegt. Heb helemaal niet eens mijn haar kunnen doen mijn tanden kunnen poetsen mijn nagels kunnen vijlen helemaal niks....

Dan komen er opeens wildvreemde mensen die me een keer aanraken en doen wordt ik weer in zo'n bewegende stal gezet en kom je bij een plek uit met allemaal heerlijke vrouwen

en nu komt nog het aller vreemste die domme 2 voeters denken dat ze veel sterker zijn dan ik... pff wat zijn ze toch ook dom..
nouja die kleur blauw staat me volgens mij wel goed

huh volgens mij lag hij net toch echt meer naar voren..

nouja zeg... zon lelijk hoofd heb ik nou toch ook weer niet...

en dit dan doen ze even lekker een stuk ijzer in mijn mond en een vreemd ding op mijn rug en dan willen ze ook nog eens dat ik ga lopen... ik wist dat ze gestoord waren die 2 voeters, maar deze spannen toch echt de kroon...

en nu komt het dan gaat er eentje nog eens op me rug zitten... hallo ik ben een hengst geen merrie.....

nouja bedankt voor het kijken en als die vreemde 2 voeters weer een van hun domme acties gaan uitvoeren horen jullie van mij!!!

p.s. iemand het nummer van de dierenambulance?