Dakota is een (inmiddels) ruin van 8 februari 2012, afgelopen vrijdag is mijn kleine kerel gecastreerd, enkele uren later nadat wij hem terug hadden gehaald van de kliniek galoppeerde hij al de weide in. En nog steeds gaat alles erg goed met hem. Op de kliniek waren ze ook erg te spreken over zijn karakter en over het feit dat hij al redelijk wat gewend is en kan.
Deze middag hebben we hem eerst gepoetst en zijn benen gewassen, en twee pogingen tot invlechten gedaan.. Helaas zakte de vlecht tot twee keer toe in en zijn hier dus geen foto's van. Hij heeft zich voorbeeldig gedragen, en ik moet zeggen dat hij toch goed camera geil is!

Heerlijk dromerig..
En natuurlijk Mariska (Jinte op bokt) nog met mijn knappe vent!

En uiteindelijk toch wel een beetje moe zijn van het vele foto's maken..

En wat is er nu leuker dan nutteloze pees beschermers kopen voor op de foto? (Misschien moet ik toch eens wat zorgvuldiger om gaan met mijn 'alles wat mooi, leuk, wellicht een beetje handig, grappig of gewoon uhm is kopen gedrag'..) Maar, ik moet zeggen dat de kleur hem machtig mooi staat

Ik hoop op een aantal leuke reactie's, en misschien, heeeel misschien mag deze ohh zo zielige jongeman wel in uitgelicht staan, dat doet hem vast de pijn (kuch) van de operatie vergeten!