Natana v/d Hein hoeve, v. Jupiter v/h Stalletje, m. Carima v/h Zesspan, zwart, nsps, 1.07 m, merrie
Ik heb 2 weken terug een pb gehad van de fokker van Natanalientje. Ze vond foto's toen ze de naam van Natanalientje's moeder intypte en kwam zo bij mij via bokt. Ontzettend leuk! Ze had foto's en die heeft ze opgestuurd via de post aangezien het geen digitale foto's zijn met een enorm leuke brief erbij! Ik ben er ontzettend blij mee, had nooit gedacht ooit nog foto's van haar te hebben als baby! En al helemaal niet als net geboren!
19 april 1998 werd Natana v/d Hein hoeve geboren uit de combinatie Jupiter v/h Stalletje x Carima v/h Zesspan
1.

19 april 1998, Natana een halve dag oud
2.

een paar dagen oud
3.

16 mei 1998, moeder Carima moest concours rijden in Utrecht en Natana ging mee!
4.

31 mei 1998
5.

7 oktober 1998
6.

6 augustus 1999, Natana als jaarling
7.

3 oktober 1999, een familiefoto! vlnr moeder Carima, halfzus Heidi, Natana, volle zus O Happy Day
8.

8 juni 2000, Natana als 2 jarige
9.

9 september 2000, vlnr Natana als 2 jarige, halfzus Heidi, moeder Carima, volle zus O Happy Day als 1 jarige
10.

13 juni 2001, Natana als 3 jarige stamboekopname
11.

Vervolgens is ze als 4 jarige verkocht, ze kwam bij manege het Zesspan terecht waar ze Natanalientje genoemd is aangezien alle pony's daar 'lientje' achter hun naam hebben. Manege Gerner heeft haar van manege het Zesspan gekocht en wij hebben haar van manege Gerner verkocht. De fokker vertelde dat ze bij hun erg braaf was, sloom maar wel heel braaf. Wat kan een pony dan ontzettend veranderen! Waarschijnlijk komt het door het 'treintjes' rijden in de manege lessen, Natanalientje kan niet meer goed op eigen benen lopen. Zodra dat moet gaat ze bokken, liggen en alles doen om onder het werk uit te komen. Toen wij haar kochten paste ik nog op haar:
12.

Ik had enorm veel ruzie met haar, want ook mij probeerde ze uit. Mn ouders hebben ontzettend vaak gedreigd haar te verkopen, maar dat wou ik niet want ergens hield ik toch van haar ondanks haar K*Tgedrag. Uiteindelijk is het me gelukt haar gebruiksaanwijzing te ontcijferen! We werden een topcombinatie, sprongen oxers van 80 cm, maarja ik werd te groot. Ik heb veel te lang te groot doorgereden, daar ben ik me bewust van, maar we waren in topconditie en hadden de grootste lol. Zwemmen deden we ook erg vaak.
Deze foto's zijn riskant om op bokt te zetten, maar ze horen toch echt bij mijn verhaal, ik hoef geen commentaar, het is gebeurt en ik kan het niet meer terugdraaien. ik heb hierna nog 2 jaar intensief gereden, daarna werd het minder en sinds 2012 rijd ik helemaal niet meer, het ging namelijk altijd súper, ondanks mijn grootte sprongen we oxers van 80 cm, we raceten wat af. eind 2011 ben ik geminderd en toen ging het steeds slechter, we waren niet meer in conditie en het ging niet meer en toen ben ik in 2012 gestopt.
13.

14. http://i1254.photobucket.com/albums/hh6 ... C10816.jpg
26 augustus 2010 kreeg Natanalientje haar eerste veulen, zoon Fellow ingeschreven bij het nmprs met Marschall One als vader
15.

Inmiddels staat Natanalientje voor de sulky en ik heb onlangs ook een kar voor 6 personen gekocht, deze moet nog opgeknapt worden.
25 maart 2013 ziet ze er zo uit, inmiddels alweer 15 jaar, Natanalientje is drachtig van haar tweede veulen, haar dracht is hier te volgen
16.

Dit was Natanalientje's leven ingezoomd op de eerste 3 jaar, ik hoef GEEN commentaar over het te groot zijn, ik weet nu dat dit stom was, ik rijd ook absoluut niet meer, maarja het is gebeurt.
Verder is Natanalientje mijn allerbeste vriendinnetje en gaat ze never nooit meer weg!
Bedankt voor het kijken!