Na het stemmen van de fotograven zaten ik en Gold er weer bij...
Leuk, leuk, leuk.
Het was alweer een tijdje geleden dat wij en op het strand waren geweest en dat we weer meededen aan een foto meeting.
Ik had Gold zijn manen een paar dagen ervoor al gewassen en (zoals je zult zien in de "krullers" gezet).
We (nouja ik) had(den) er heel veel zin in.
's ochtends er vroeg uit om mijn hoofd een beetje te fatsoeneren en vervolgens richting stal.
Paardje in geladen en vervolgens mijn hond (die bij mijn ouders woont) opgehaald en richting het strand rijden.'
Rosi (de hond) vind het geweldig om mee op pad te gaan. Helaas mogen er geen honden bij mij op stal dus kan zij niet vaak mee. Zodra ik Gold uit de trailer haalde werd ze echt HONDSDOL

Gold vind het allemaal prima. Hij is van de week 5 jaar geworden en ik heb hem vanaf zijn 1,5 jaar oud in bezit.
Wij hebben langzamerhand een goede band gekregen (maar dat zul je ook wel aan de foto's kunnen zien).

Foto's zijn qua touwtjes niet tot amper bewerkt. Hij stond dus gewoon los op het strand!

Ik ben dus echt AAPPEENNNTROTSS op deze schat. Want oh, wat was hij braaf...
Ik wil in ieder geval alle fotograven onwijs bedanken want wat zitten er gave foto's bij!

nu nog een keuze maken voor aan de muur..

1.

2.

3.http://xinashots-albums.weebly.com/uplo ... 4_orig.png
4.

5.

6.

Half bokt krijgt nu een hartverzakking denk ik.. haha

7.

8.

9.

10.

11.