Leuk dat jullie een kijkje komen nemen!
Maandagavond spontaan afgesproken met Juliette Fotografie om de dag er na foto's te maken tijdens de zonsondergang.
Want het weer was zó mooi en ik heb nog geen foto's tijdens de zonsondergang! Toevallig hadden de fotograaf en ik dinsdag beide tijd dus mijn pony gefatsoeneerd en naar de prachtige locatie gereden op nog geen kilometer afstand van onze nieuwe pensionstal.
Mijn 19 jarige pony deed het super! Een beetje fris en bewegelijk, maar dat was juist wel leuk!
Ik ben zó trots op mijn pony!
Voor de geïnteresseerden, zo zag ze er een paar jaar terug uit. We zijn van ver gekomen.
Sinds oktober 2012 rijden we ook wedstrijdjes. Eigenlijk 'slechts voor mijn eigen ervaring', maar tot nu toe ben ik nog nooit zonder winst thuis gekomen. Inmiddels rijden we L1 en ben ik al een beetje aan het oefenen voor de L2.
Bij deze pony is het echt 'hoe ouder, hoe mooier! hoe ouder, hoe fitter! hoe ouder, hoe meer pit!'. Ze verrast me iedere keer opnieuw, iedere keer als ik denk dat ze aan haar top zit, dan overtreft ze het weer.
Voor de ene slechts een simpele boeren pony, maar voor mij persoonlijk is ze echt onbeschrijfbaar.
Bij deze dus: Snuitje in het zonnetje
1.

2.

3.

4. drafje
5.

6. mooie knieactie en kijk eens naar die mooie spetters!
7. joepie, in galop
8.

9. nog een mooie galop
10.

11. wij saampjes
12.

13.

14. samen joggen
15. galop onder het zadel
16. Ik denk dat dit toch wel mijn favoriet is

17. En om deze moet ik zo lachen iedere keer dat ik er naar kijk. Snuitje kijkt zuur maar ze vond het geweldig, ze was echt niet te houden

20. nog een leuke crosfoto
21.

22.

23.

24.

Bedankt voor het kijken!
Met dank aan Juliette Fotografie voor deze mooie foto's en snelle service!