Afgelopen week heb ik eindelijk mijn borduurwerk van mijn pony afgemaakt. Ik heb zelf het patroon gemaakt met een fotobewerkingsprogramma en ben aan de slag gegaan met dit als resultaat. Hij is nog niet ingelijst, maar dat gaat zeer binnenkort gebeuren. Het topic:
[UK] [ART][WIP] Borduurwerk van mijn eigen paard.. !
Hij is nog maar een paar dagen klaar en ik mis het nu al. Mijn handen zijn vreselijk aan het kriebelen om aan mijn volgende werk te beginnen en waarom ook niet? Dus nu is mijn huidige paardje aan de beurt: Fresco.
Maar dan is er het volgende probleem, je raadt het al, ik kan niet kiezen welke foto ik zal gebruiken, en daarom vraag ik om jullie hulp. Welke foto denken jullie dat het mooist is om te borduren?
Als de kwaliteit van de foto niet zo goed is, is dat niet een probleem. Ik hoef hem immers niet zo op mijn kamer te hangen. Dus je moet echt kijken naar het soort foto en dus niet naar hoe mooi de foto zelf is. lastig allemaal

Hier de foto's die ik over heb gehouden uit mijn lange selectie van alle foto's die ik heb

Ik zal bij iedere foto zetten waarom ik het leuk vind, dan kunnen jullie dat ook mee laten wegen.
1. Dit is typisch Fresco; dingen oppakken als je even niet kijkt, en je dan met een ondeugende blik aankijken

Het nadeel is echter dat hij wel heel erg moeilijk is om een patroon van te maken doordat hij uit een filmpje is geknipt en de kwaliteit daardoor zeer bagger is.

2. Op deze foto heeft hij gewoon een heel erg lekker bekkie

3. Hier vind ik hem stoer

4. Dit is een van mijn favoriete foto's. Hij is wat wazig door het inzoomen, maar dat maakt voor het patroon vrij weinig uit.

5. En hier nog zijn puppykoppie nu bijna een jaar geleden gemaakt.

Ik ben heel benieuwd of jullie mij verder kunnen helpen

Als je die kunt geven zou ik ook graag een onderbouwing horen waarom juist die foto, zodat ik een beetje beter vergelijkingsmateriaal heb.
Alvast bedankt voor jullie hulp

edit, spelfouten die ik heb gevonden weggehaald. Er zitten vast nog wel meer in ..
edit2, topic toegevoegd.