http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 2437_n.jpg
Het was even schrobben maar zijn voetjes waren gelukkig mooi wit!

Met dus de onderstaande foto's als resultaat! Beggar's manen zijn nog niet zo lang en zijn staartwortel ziet er ook een beetje raar uit, maar aangezien hij erg last heeft van zomerexceem zijn we al heel blij dat zijn manen in een half jaar tijd al zo'n eind gegroeid zijn! Ook is zijn huid nu weer rustig, allemaal supergoede tekens! Hij heeft nog wel jeuk, dat bleek wel uit het feit dat hij zodra we op het strand waren hij languit in het zand lag omdat hij wilde rollen en ook écht niet meer overeind wilde komen

(For the note: Nee ik kan niet boogschieten, dit was een boog die ik geleend had speciaal voor de fotoshoot hahaha!)
1. Beggar's mooie hoofdje!

2. Sanne vol concentratie (ahum) de vijand aanvallen terwijl Beggar naar de andere paardjes staat te kijken hihi

3. Heerlijk zo'n paardje dat je gerust even stil kan zetten en dat ook gewoon blijft staan terwijl je met je rug naar hem toe staat

4. Het poseren duurde te lang

5. Even van het uitzicht genieten

6. En even netjes poseren

7. Lekkerdier! Als je goed kijkt zie je zijn snor!

8. "doe jij je ding maar, ik sta hier prima"

Daarna tijd voor actiefoto's.... Beggar nam het begrip een beetje letterlijk, tijdens het eerste keertje heen en weer rijden kwam er een enorm hoog gilletje uit, schudde hij met zijn hoofd en steigerde even, daarna wilde hij weggalloperen (net als wat die paarden in films altijd doen), ergens wel heel schattig, maar aangezien ik nogal onwennig met een jurk aan, zonder cap op een 'vreemd' zadel zat vond ik het toch niet zo'n goed idee, dus eerst even rustig stappen, helaas is dat niet helemaal mijn sterke punt want zoals je misschien aan de foto wel kan zien zit ik erop met een houding van "als hij weg springt ben ik voorbereid" en helaas is dat net de houding die júist spanning veroorzaakt. Maar gelukkig is Beggar wel lief genoeg dat hij gewoon braaf bleef hoor

9.

10. Daarna een galopje

11. Galopje ging steeds harder...

12. Powertink... zweefmomentje

13. En toen ging dat hoofdje tussen zijn knieen

14. Jolige henkie

15. Nog een kusje toe!

Na dat terror-galopje toch maar afgestapt om eventuele ongelukken te voorkomen, vond het toch niet zo'n goed plan om met mijn jurk aan de knop van het westernzadel te blijven hangen aan een jolig paard, zelfs niet aan 'Brave Beggar' hahahah!
Het was een superleuke dag, en ik ben superblij met alle foto's, 15 stuks uitkiezen voor dit topic was lastig zat want ze zijn allemaal superleuk!

Thanks voor het kijken!