Dat was mijn droompaard, en niet voor heel even, maar al jarenlang, dag in, dag uit...

Zelfs de stokmaat had ik bedacht; 1.51m. Waarom? Waarom was ik niet tevreden met mijn huidige Tinkerdame? Waarom
had ik niet gekozen mijn bruikleen paard te kopen? Waarom ondernam ik geen stappen mijn verzorgpaardje te kopen,
terwijl ik wist dat dat mogelijk was? Waarom? Waarom besloot ik juist voorjaar 2012 om mijn paardje te koop te zetten?
Mijn gevoel probeerde me ergens op voor te bereiden...

...Op jou.
Mijn gevoel wist dat ik jou tegen zou gaan komen. Mijn droompaard, zwartbont, smal blesje, lange manen, volle sokken,
zwarte staart. En juist, 1.51m hoog. Daar stond je dan, te koop op marktplaats. Al bij het zien bij de mini-afbeelding voor
het aanklikken van de advertentie wist ik dat jij het was. Een dag later reed ik met je, de dag daarna was je van mij.

Ik wist het. Als je maar lang genoeg in je dromen geloofd komen ze eens vanzelf uit. Mijn droom. Het bewijs dat perfectie
geen illusie maar gewoon werkelijkheid is. Een Tinkermerrie, bont, smal blesje, lange manen, volle sokken, zwarte staart.
Caily ♥

Er valt niet in woorden te omschrijven hoe dankbaar ik ben dat ik jou tegen mocht komen. Dat ik de kans heb gekregen om
jou de mijne te mogen gaan noemen. Na een paar keer een paard weg doen vanwege het ontbreken van de klik...
... liet jij me weten dat dé klik zeker wel bestaat.

De klik was er vanaf het moment dat we elkaar in de ogen keken. Onze band groeide, we werden een team. Inmiddels
voelt het alsof ik met jou de hele wereld aan kan. Met jou aan mijn zijde is geen berg te hoog, en geen dal te diep.
Jij doet me beseffen dat er leven is.

Een hoofd vol plannen. Een paard vol werklust. Een team, een taak. Een prachtige weg voor ons. Samen gaan we op pad.
Vol vertrouwen, vol plezier, vol goede moed. Grenzen worden overschreden, niks is ons te gek.
Kan iemand mij het voorjaar laten zien? Wij zijn er klaar voor!

Hieronder Caily samen met haar beste vriendinnetje, mijn vorige Tinkermerrie Luna.
Zij is nu van een stalgenootje. Behalve mijn droompaard tegen komen heb ik ook nog eens
Luna verkocht zonder afscheid te hoeven nemen. Hoeveel geluk kan een mens hebben?

En we sluiten af met nogmaals de droomplaat van mijn droompaard ♥
Deze komt heel groot aan de muur!

Elvi, bedankt!
Laten jullie een berichtje achter?