Ik ben een 8-jarige tinkermerrie genaamd Iowa. Meestal moet ik dus samen met mijn baasje werken maar vandaag had mijn baasje weer zo'n geniaal plan om er nog eens wat andere mormels bij te halen... En ik heb natuurlijk een echte teamgeest!
Mormel 1 is er eentje die erg vaak op MIJN wei komt. Het is geen paardensoort denk ik, het is heel klein, luistert naar de naam Zita, mijn baasje is er helemaal gek op en vind het leuk om ons samen kunstjes te laten, ze denkt dus dat we dat leuk vinden maar ik vind dat beestje eigenlijk bloedirritant hoor, ze loopt steeds in de weg, steelt mijn wortels vanaf ze kan en ik heb haar zelfs eens betrapt toen ze van mijn vers gelegd drolletje aan het opsmikkelen was

Deze foto had mijn baasje vorig jaar van ons gemaakt, je ziet duidelijk hoe leuk ik het vind om de aandacht te delen

Dat mormel komt dus elke dag mee, vandaag dus ook, hier staat ze weer om aandacht van MIJN baasje te vragen
Nu had mijn baasje weer iets leuk gevonden hoor, we zijn bezig met het begin van de klassieke buiging, 3x raden wie er weer van de partij was...
Hier zie je ook duidelijk hoe opdringerig dat mormel is, ik daarentegen wacht heel braaf mijn beurt af

Hier doe ik weer mijn best, mormel is weer opdringerig voor haar snoepje
Hupla, ik ga mooi naar mijn positie en wie werkt er weer niet mee

Na deze hele leuke teambuilding, mocht ik weer met mijn baasje een kunstje doen, mormel helaas nog steeds aanwezig om eventuele vallende worteltjes (niet dat ik ooit worteltjes zou morsen hoor!) op te vangen.
Hier laat ik zien aan mijn baasje dat ik het heus niet voor de worteltjes doe hoor en geef haar een lekker lebber op haar hand (zo gaat ze liever zien als het mormel

Ik dacht dat deze marteling dus over was maar nee, het baasje had nog zo'n leuk idee: 'hé laten we de jambette eens samen met Twister doen

Maar we dwalen af, Twister was duidelijk niet in een meewerkende bui, denkt ook alleen maar aan eten hé...
Kijk maar eens hoe flink IK mijn best doe!
Wat een arrogantie heeft ie seg! (snap ook niet zo goed waarom mijn baasje ons 2 zwijnen vind

Nouja, nu kunnen jullie ook zien dat ik prima kan samenwerken, ik heb een echte teamgeest en ben natuurlijk ook altijd beter als mijn teamgenoten