Sommigen van jullie kennen me misschien al, voor degene die me nog niet kennen, ik ben Zappa en sinds juni verzorgt een blondine met haar eeuwige camera mij. Ze weet ondertussen wel dat ik niet heel fotogeniek ben, alleen ze blijft stug door gaan om mij normaal op de foto te krijgen, maar vandaag ... had ik even zin om haar lekker wanhopig te maken. Ze heeft welgeteld 3 (!) foto's kunnen maken waar ik normaal op sta

Dus mede bokt-paarden, kijk en leer. Nee is nee!

01. Het moment dat ze aankwam. Helaas was de poging tot verstoppen achter de boom mislukt.

02. Ik dacht nog: Yes eindelijk weer een wandeling. Dus ik ben haar braaf gevolgd naar het hek.

03. Maar toen begon het hoor, madam ging de wei uit en liet mij achter.. Zeg nou zelf, dat kun je niet maken toch?

04.

Nou, gelukkig heeft ze me wel meegenomen voor een leuke wandeling, maar daarna moest ze wéér foto's maken...

05. Nee!

06. Ik zei toch; nee!

07. Oké vooruit eentje dan.

08. Klaar nu?

09. Nog niet

10. Vrouwtje geeft ook niet snel op, dus ik heb nog 1 keer leuk voor haar gekeken, toen was ze gelukkig eindelijk tevreden. De bak snoep die ze me daarna gaf heeft het (voor de verandering

Doeg!