Vandaag ben ik met Angel verhuist naar een nieuwe stalling. Omdat mijn ouders geen auto hebben die een trailer kunnen trekken en het gewoon lekker droog was (wow.. een wonder in Nederland) ben ik te voet gegaan.. Dit was eigenlijk al weken de planning dus ik heb flink zitten bidden voor goed weer.. Nou ik heb wel gekregen wat ik wou

Angel en ik vertrokken

Een klein beetje spanning hier en daar, maar het waren misschien ook wel de zenuwen van mijn kant

Het was een fijn buitenritje, we moesten een brug over en zelfs dat ging helemaal probleemloos, zo trots dat ik op haar ben. Hier een fototje van onderweg

Hier gaan we richting de brug !
Met erg veel gehinnik tussendoor was Angel erg braaf ! We kwamen aan op de nieuwe stalling... En euhm.. nou ja wat doe je als je naar je nieuwe stalling gaat? Eventjes laten horen en laten zien dat je er bent

en daar heb ik haar meteen in haar schone nieuwe stalletje gezet, waar een flinke bos hooi lag.. Als paard zijnde ga je dan ook meteen aanvallen ! Een liksteentje opgehangen, zweetdekentje op.. Paard tevreden, baas tevreden.

Terwijl een stalgenootje (LisaSjerke op bokt) ging rijden heb ik Angel eventjes lekker met rust gelaten.. Na een half uur heb ik haar toch maar even lekker op de wei gezet en dat vond ze heerlijk. Eerst even neuzen met Sjerke... Die vond ze toch wel ERG leuk!

Daarna wat grasjes..

Maar daarna toch heel eventjes lekker rennen

Angeltje voelt zich al helemaal thuis.. Dus ik zit nu al met een gerust hart thuis

Een reactie zou altijd leuk zijn!