Ik vanochtend dus nog hard mijn best gedaan hem zo wit mogelijk te krijgen, maar best lastig zo in de kou. Dus soms zie je een geel zweempje, maar ach dat hoort er bij

Nog even kort voorstellen: Furia is een 9-jarige P.R.E. ruin, alweer zes jaar in mijn bezit, kan best wat vrijheidsdressuur, is geschoren (vandaar het ietwat zwartige hoofd op de foto's) en heeeeel braaf

Was alleen even voor het steigeren en als hij zo geconcentreerd bezig is blijft hij ook gewoon lekker bij me. En ong 1-2 maanden terug heb ik zijn manen kort gedaan, om eens te zien hoe het staat en vooral om het weer gelijk en mooi aan te laten groeien. Ik vind dit kapsel ontzettend stoer staan, maar ik mis zijn manen zeker! Ze groeien gelukkig hard, dus zullen vast snel genoeg terug zijn.
Geniet ervan, ik ben erg blij met het resultaat en de foto's zijn erg gevarieerd!
1. Wit op wit... Mijn droompaard

2. Steigeren op commando, mooi los....

3. Mooi koppie...

4. Woest in de bak

5. Nog een steiger, hij had er erg veel zin in, mooi overzichtsplaatje met mij erbij.

6. Mijn beauty

7. Onderonsje

8. Nog een mooi portret

9. Mooie krachtige close-up van (volgens mij) een steiger

10. Flemen (op commando), mijn clown!!!

11.

12. In galop door de winterse bak:

13. Knap paard...

14. Zo gek op hem!

15. En (één van) de mooiste als afsluiter: Winterwonderland!!

Ik ben al helemaal in de kerst- en wintersfeer en blijf mega verliefd op mijn lieve, grappige, brave, betrouwbare, sensibele, speciale kanjer!
Hopelijk genieten jullie ook van de foto's!
Meer van Lara haar fotografie kunnen jullie vinden op haar website: http://www.truephotographs.nl/